BryLLySStY Napisano 27 Listopada 2025 Napisano 27 Listopada 2025 (edytowane) Pseudonim serwera: BryLLySStY Wiek: 33 Wiedza o AMX / Doświadczenie administratora? [1/10]: 10/10 W latach 2008-2024 zarządzałem 8 społecznościami z ponad 950 000 członków, ale musieliśmy je na jakiś czas dezaktywować z powodu braku czasu. Jednak po 16 latach i licznych prośbach członków, mój zespół zdecydował się je reaktywować. Jednym z osiągnięć, za które mój zespół i ja jesteśmy powszechnie doceniani, jest stworzenie jednego z najbardziej imponujących systemów banów dla CS 1.6 (banów sprzętowych). To niezwykle złożone, ale nie niemożliwe zadanie, a dzięki naszemu doświadczeniu technicznemu udało nam się je wdrożyć w CS2 i CS:GO. Współpracujemy również z Valve i innymi firmami produkującymi gry, takimi jak Valorant, Fortnite i Minecraft. Identyfikator Steam: STEAM_1:0:4059826364 Sprawny mikrofon [Tak/Nie]: Tak, studiuję.Dostępne plany płatności [TAK/NIE]: Nie. Dlaczego tu jesteś? Aby pomóc w administracji. Podział wersji demonstracyjnej w skali (1/10): 10/10 Link do GameTrackera: - Kontakt: Tutaj na forum. ✅Z góry uprzedzam, że wszystkie negatywne komentarze dotyczące aplikacji administracyjnych pochodzą od botów, więc nie przywiązuj do nich większej wagi i je ignoruj. A komentarze są często zabawne, ha. Edytowane 27 Listopada 2025 przez BryLLySStY 2 Przetłumacz na Angielski
Gość Napisano 27 Listopada 2025 Napisano 27 Listopada 2025 Na Nie - Swieże konto na forum i już podanie - GT nie ma - Nikt cię nie zna - Nie wierze ze 10/10 bo jak byś miał to byś wiedział gdzie GT znaleść - Brak linku do Steam co podałeś to ID do ustawienia svipa lub Admina - Płatności nie
RiplaY Napisano 27 Listopada 2025 Napisano 27 Listopada 2025 No sorry kolego ale na nie - nawet Cię nie kojarzę a na serwerze jestem codziennie -słabe gt -dopiero co konto na forum masz a już na admina no xD -składki Pograj trochę daj się poznać i zapraszamy ponownie 1 Przetłumacz na Angielski