Gość Napisano 15 Czerwca Napisano 15 Czerwca (edytowane) Nazwa propozycji: Leczenie Co zawiera propozycja: Przychodzę że by trochę ulepszyć serwer moja propozycja jest taka : Podnosić swoich graczy 2 razy na rundę dla osób Svip E przyciskiem - zamiast przejmować botów . a dla bez svipa 1 raz Myślę że by mozna nad tym tematem pomyśleć . Chciałbym zobaczyć jakie kto ma zdanie kto gra na serwerze i @ mpN i @ brook1yn. i @ sQn. i cała nasza Ekipa DD2#2 Admini. Pozdrawiam to nie chodzi o to że by od was skopiować @ Mr. Ambrozja i nic ukraść bo wy macie to a my nie możemy mieć bo co ? i ta jest propozycja o demnie i nic od was nie z kopiowałem tak jak na dd2 1 oczywiście że mozna coś innego dać ale można coś innego ale na takim zasadzie jak na dd2 1 a nie konkurować z wami . chcę tylko zamiast Botów przejmować to zrobić coś takiego jak wy nie znam się ale @ mpN można coś po kombinować dodam też że jesteśmy jedną ekipą na forum i powiniśmy sobie pomagać a nie szkodzić czy robić pod górkę typu hahaa czy skopiować czy coś. tyle P. S Boty nie raz przeskadzają jak się ktoś się odradza w połowie mapy dlatego moja propozycja zamiast botów zrobić innego Link do pobrania (opcjonalne) Edytowane 15 Czerwca przez Pietrek90
Szesnasty Napisano 15 Czerwca Napisano 15 Czerwca Czy ty z #2 chcesz zrobić #1 🤣,po to są dwa dd2 żeby każdy się czymś wyróżniał a nie żeby było to samo 😉 Na #2 są leczące potki którymi można uleczyć siebie lub sojusznika co dla mnie osobiście jest wystarczające. Mnie osobiście przyciągnęło na #2 to że nie było tam duble jumba czy jakiegoś leczenia pod E co aktualnie jest na większości dd2. Ja jestem na NIE . 2 Przetłumacz na Angielski gejowski-strzelec.mp3