elo elo 350 Posted January 10, 2023 Zasłużony Share Posted January 10, 2023 PATCH W SKRÓCIE: Bohaterowie; Jax Q — CIOS Z WYSKOKU Obrażenia fizyczne: 65/105/145/185/225 pkt. (+100% dodatkowych obrażeń od ataku) (+60% mocy umiejętności) ⇒ 65/105/145/185/225 pkt. (+100% dodatkowych obrażeń od ataku) (+0% mocy umiejętności) E- KONTRATAK Minimalne obrażenia: 55/80/105/130/155 pkt. (+50% dodatkowych obrażeń od ataku) obrażeń fizycznych ⇒ 55/85/115/145/175 pkt. (+4% maks. zdrowia celu) (+100% mocy umiejętności) obrażeń magicznych Dodatkowe; obrażenia za każdy uniknięty atak: 20% obrażeń całkowitych ⇒ 20% obrażeń podstawowych R- POTĘGA MISTRZA Czas odnowienia: 80 sek. ⇒ 100/90/80 sek. Dodatkowe obrażenia magiczne efektu biernego trzeciego ataku: 100/140/180 pkt. (+70% mocy umiejętności) ⇒ 80/120/160 pkt. (+60% mocy umiejętności) NOWOŚĆ; A co by było, gdybym miał prawdziwą animację?: Efekt bierny R Jaxa ma teraz zaktualizowane animacje, efekty dźwiękowe i wizualne. NOWOŚĆ; NOWY EFEKT UŻYCIA: Jax zamachuje się swoją latarnią dookoła siebie, zadając 150/250/350 pkt. (+100% mocy umiejętności) obrażeń magicznych pobliskim wrogom. Jeśli trafi bohatera, zyskuje 25/45/65 pkt. (+40% dodatkowych obrażeń od ataku) pancerza plus 15/20/25% (+10% dodatkowych obrażeń od ataku) za każdego trafionego bohatera oraz 60% tej wartości jako odporność na magię na następne 8 sek. W tym czasie obrażenia efektu biernego są nakładane co 2 atak zamiast co 3 atak. Aatrox UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — STYL SIEWCY ŚMIERCI Dodatkowe obrażenia od procenta maksymalnego zdrowia: 5-12% (zależnie od poziomu) ⇒ 4-10% (zależnie od poziomu) E — DOSKOK UMBRY Zwiększone leczenie efektu biernego podczas trwania Zagłady Świata: 25/30/35/40/45% ⇒ 20/24/28/32/36% R — ZAGŁADA ŚWIATA Dodatkowa prędkość ruchu: 60/80/100% ⇒ 50/65/80% DR MUNDO PODSTAWOWE STATYSTYKI Podstawowe zdrowie: 653 pkt. ⇒ 613 pkt. Przyrost pancerza: 4,2 pkt. ⇒ 3,7 pkt. E- Tępy Uraz Dodatkowe obrażenia od ataku: 2,5/3/3,5/4/4,5% maks. zdrowia ⇒ 2/2,5/3/3,5/4% maks. zdrowia Fiora UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — TANIEC FECHMISTRZYNI Skalowanie obrażeń od maksymalnego zdrowia z obrażeniami od ataku: Obrażenia nieuchronne równe 4,5% maks. zdrowia za każde 100 pkt. obrażeń od ataku ⇒ Obrażenia nieuchronne równe 4% maks. zdrowia za każde 100 pkt. obrażeń od ataku Q — WYPAD Obrażenia fizyczne: 70/80/90/100/110 pkt. (+95/100/105/110/115% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 70/80/90/100/110 pkt. (+90/95/100/105/110% dodatkowych obrażeń od ataku) Jayce PODSTAWOWE STATYSTYKI Podstawowe obrażenia od ataku: 54 pkt. ⇒ 57 pkt. Q (FORMA MŁOTA) — KU NIEBIOSOM! Podstawowe obrażenia fizyczne: 55/100/145/190/235/280 pkt. ⇒ 60/110/160/210/260/310 pkt. W (FORMA MŁOTA) — POLE ELEKTRYCZNE Obrażenia magiczne na sekundę: 25/40/55/70/85/100 pkt. ⇒ 35/50/65/80/95/110 pkt. K'Sante PODSTAWOWE STATYSTYKI Podstawowa prędkość ruchu: 335 jedn. ⇒ 330 jedn. UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — NIEZMĄCONY INSTYNKT Obrażenia podstawowe: 10-25 pkt. (zależnie od poziomu) ⇒ 5-20 pkt. (zależnie od poziomu) W — TARAN Minimalne obrażenia fizyczne: 4,25/4,5/4,75/5/5,25% maks. zdrowia celu ⇒ 2/2,25/2,5/2,75/3% maks. zdrowia celu Maksymalne obrażenia fizyczne: 8,25/8,5/8,75/9/9,25% maks. zdrowia celu ⇒ 7/7,25/7,5/7,75/8% maks. zdrowia celu Lissandra PODSTAWOWE STATYSTYKI Przyrost zdrowia: 104 pkt. ⇒ 110 pkt. Q — ODŁAMEK LODU Spowolnienie: 16/19/22/25/28% ⇒ 20/24/28/32/36% W — PIERŚCIEŃ MROZU Czas odnowienia: 14/13/12/11/10 sek. ⇒ 12/11/10/9/8 sek. Rammus PODSTAWOWE STATYSTYKI Podstawowe obrażenia od ataku: 56 pkt. ⇒ 53 pkt. Podstawowe zdrowie: 634 pkt. ⇒ 614 pkt. W — KULA OBRONNA Stały pancerz: 40 pkt. ⇒ 25 pkt. Procentowy pancerz: 60/70/80/90/100% ⇒ 40/55/70/85/100% NOWOŚĆ; OK, matma: Stałe odporności zapewniane przez W Rammusa są teraz wzmacniane przez procentowe odporności zapewniane przez W. Shaco Q — PODSTĘP Koszt many: 60 pkt. ⇒ 40 pkt. Dodatkowe obrażenia trafienia krytycznego Ciosu w Plecy: 30% ⇒ 40% E — ZATRUTE SZTYLETY Obrażenia magiczne: 70/95/120/145/170 pkt. (+75% dodatkowych obrażeń od ataku) (+60% mocy umiejętności) ⇒ 70/95/120/145/170 pkt. (+80% dodatkowych obrażeń od ataku)(+60% mocy umiejętności) Obrażenia magiczne zadawane celom, mającym mniej niż 30% maks. zdrowia: 105/142,5/180/217,5/255 pkt. (+112,5% dodatkowych obrażeń od ataku)(+90% mocy umiejętności) ⇒ 105/142,5/180/217,5/255 pkt. (+120% dodatkowych obrażeń od ataku)(+90% mocy umiejętności) Sion PODSTAWOWE STATYSTYKI Podstawowe zdrowie: 615 pkt. ⇒ 655 pkt. Q — DZIESIĄTKUJĄCE UDERZENIE Obrażenia przy pełnym naładowaniu: 70/135/200/265/330 pkt. ⇒ 90/155/220/285/350 pkt. Twisted Fate Q — JOKERY Czas odnowienia: 6 sek. na wszystkich poziomach ⇒ 6/5,75/5,5/5,25/5 sek. W — WYBIERZ KARTĘ Obrażenia magiczne niebieskiej karty: 40/60/80/100/120 pkt. (+100% obrażeń od ataku) (+90% mocy umiejętności) ⇒ 40/60/80/100/120 pkt. (+100% obrażeń od ataku) (+115% mocy umiejętności) Obrażenia magiczne czerwonej karty: 30/45/60/75/90 pkt. (+100% obrażeń od ataku) (+60% mocy umiejętności) ⇒ 30/45/60/75/90 pkt. (+100% obrażeń od ataku)(+70% mocy umiejętności) Xayah PODSTAWOWE STATYSTYKI Podstawowa prędkość ataku/skalowanie prędkości ataku: 0,625 jedn. ⇒ 0,658 jedn. Yuumi Q — GRASUJĄCY POCISK Obrażenia podstawowe: 50/90/130/170/210/250 pkt. ⇒ 50/80/110/140/170/200 pkt. Wzmocnione obrażenia podstawowe: 60/110/160/210/260/310 pkt. ⇒ 60/100/140/180/220/260 pkt. Zeri PODSTAWOWE STATYSTYKI Przyrost obrażeń od ataku: 1,5 pkt. ⇒ 1,3 pkt. Q — SZYBKA SERIA Łącznie podstawowe obrażenia fizyczne: 15/18/21/24/27 pkt. ⇒ 15/17/19/21/23 pkt. PRZEDMIOTY; Aksjomatyczny łuk Destrukcja: 10 pkt. ⇒ 18 pkt. Skupienie horyzontalne Moc umiejętności: 85 pkt. ⇒ 100 pkt. Jak'sho zmienny Cena: 3100 szt. złota ⇒ 3200 szt. złota Kumulacja Wytrzymałości Dzieci Pustki: 2 na sek. (+15% odporności łącznie przy maks. liczbie ładunków) ⇒ 2 na sek. (+20% dodatkowych odporności przy maks. liczbie ładunków) Obrażenia Czerpania: 3% maks. zdrowia ⇒ 80 pkt. (+7% dodatkowego zdrowia) NOWOŚĆ; TYLKO bohaterowie: Obrażenia od czerpania Wytrzymałości Dzieci Pustki nie będą już mieć wpływu na stwory i potwory. Różdżka wieków Zdrowie: 300 pkt. ⇒ 400 pkt. Aktywacja dodatkowej prędkości ruchu Wieczności: 250 pkt. uleczonego zdrowia lub przywróconej many ⇒ 200 pkt. uleczonego zdrowia lub przywróconej many Dodatkowa prędkość ruchu Wieczności: 25% ⇒ 35% Czas działania premii do prędkości ruchu: 2 sek. ⇒ 3 sek. ZAKTUALIZOWANO; Zanikanie prędkości ruchu: Prędkość ruchu zyskana dzięki Wieczności teraz zanika wolniej. Kostur archanioła/Uścisk serafina KOSTUR ARCHANIOŁA Łączny koszt: 2600 szt. złota ⇒ 3000 szt. złota Moc umiejętności: 60 pkt. ⇒ 80 pkt. Przyspieszenie umiejętności: 0 jedn. ⇒ 10 jedn. Bierne — Podziw: Zapewnia przyspieszenie umiejętności równe 0,5% dodatkowej many ⇒ zapewnia moc umiejętności równą 1% dodatkowej many UŚCISK SERAFINA USUNIĘTO; Bierne — Empireum: Efekt bierny Empireum Uścisku Serafina został usunięty i zastąpiony Linią Życia. NOWOŚĆ; Bierne — Linia Życia: Po otrzymaniu obrażeń, które zmniejszyłyby twoje zdrowie do poziomu niższego niż 30%, zyskujesz tarczę o wytrzymałości równej 250 pkt. (+20% aktualnej many, 90 sek. czasu odnowienia). Bierne — Podziw: Zapewnia przyspieszenie umiejętności równe 1,3% dodatkowej many ⇒ zapewnia moc umiejętności równą 2,5% dodatkowej many Nadejście zimy NADEJŚCIE ZIMY Łączny koszt: 2700 szt. ⇒ 2600 szt. Zdrowie: 350 pkt. ⇒ 400 pkt. WIELKA ZIMA Zdrowie: 350 pkt. ⇒ 400 pkt. RUNY; Legenda: nieustępliwość Nieustępliwość za każdy ładunek Legendy: 5% (+2,5% za każdy ładunek Legendy) ⇒ 5% (+1,5% za każdy ładunek Legendy) Maksymalna nieustępliwość przy pełnej liczbie ładunków: 30% ⇒ 20% RYWALIZACJA; 1. split sezonu 2023 rozpoczyna się wraz z wprowadzeniem patcha 13.1 w waszych regionach! Rangi zostały zresetowane, więc rozpocznijcie wspinaczkę w kolejce rankingowej solo/duet lub elastycznej! Dodaliśmy nowe nagrody rankingowe! Można je zdobyć za punkty splitu przyznawane za ukończone gry. Otrzymujecie 10 punktów splitu za wygraną i 6 za przegraną. Nagrody możecie sprawdzić w zakładce Rankingowej w kliencie. Skórkę rankingową za 1. split mogą zdobyć gracze ze wszystkich rang, ale liczba punktów splitu jest zależna od rangi: 80 punktów dla złota i wyższych oraz 1600 punktów dla srebra i niższych. Co więcej, po zdobyciu skórki nie stracicie jej nawet po degradacji. Skórka zostanie rozdana na koniec 1. splitu sezonu 2023. Seria gier o awans odbywa się teraz w formie do 2 zwycięstw, a nie do 3 zwycięstw. Ograniczenie gry w duecie w kolejce rankingowej solo/duet z współczynnikiem MMR na poziomie Mistrza zostało wyłączone do wprowadzenia patcha 13.3. Ograniczenia gry w duecie opierające się na widocznej randzie wciąż są aktywne, więc gracz, który osiągnie Mistrza lub wyżej, nie będzie mógł grać w duecie. Widoczna ranga nie jest już wykorzystywana w kryteriach dobierania przeciwników, używany jest tylko współczynnik MMR (Uwaga: zmiana ta została wprowadzona już w patchu 12.23). Statystyki karierowe zostały zresetowane dla nowego sezonu rankingowego. Żetony zwrotu; Wprowadzamy nieco zmian w działaniu zwrotów w League of Legends. Na początek liczba Żetonów Zwrotu wszystkich graczy zostanie odświeżona do maksymalnej liczby wynoszącej 3 na początek sezonu 2023. W przeszłości stopień skomplikowania związany z utrzymywaniem tego systemu doprowadził do opóźnień w corocznych odświeżeniach, więc postanowiliśmy wręczyć całej społeczności po 3 Żetony Zawartość mityczna; JUŻ DOSTĘPNE; Wysłannik Smoków Volibear Ahri z K/DA (Prestiżowa) Mityczna Barwa Smoka Burzy Lee Sina OPUSZCZAJĄ MITYCZNY SKLEP; Arcade Caitlyn (Prestiżowa) PROJEKT: Sylas (Prestiżowy) Nami na Kosmofazie (Prestiżowa) Mityczna Barwa Pogromcy Galaktyki Zeda Torba z Różnościami Oddziału Anima 2022 Torba z Różnościami Czarodziejek Gwiazd 2022 Ikona Mitycznej Esencji Oddziału Anima 2022 Ikona Mitycznej Esencji Czarodziejek Gwiazd 2022 Ikona Mitycznej Esencji MSI w Samo Południe 2022 Ikona Mitycznej Esencji Stalowych Walkirii 2022 Ikona Mitycznej Esencji Mistrzostw 2022 Ikona Mitycznej Esencji Rycerzy Zaćmienia 2022 Ikona Mitycznej Esencji Oceanicznych Pieśni 2022 NAPRAWIONE BŁĘDY; Naprawiono błąd, w wyniku którego Słoneczny Dysk Azira był trudny do obrania za cel i czasem był niewidzialny dla wrogiej drużyny, gdy pojawiał się nad zgliszczami wieży w ARAM-ie. Naprawiono błąd, w wyniku którego animacje Obrony Terytorialnej Czarodzieja Gwiazd i Czarodzieja Piżamy Ezreala nie pojawiały się. Naprawiono błąd, w wyniku którego część animacji R — Na Całego K’Santego nie odtwarzała się, gdy umiejętność została użyta w R Vi. Naprawiono błąd, w wyniku którego pod Karthusem pojawiał się kwadrat po aktywacji jego umiejętności biernej — Paktu ze Śmiercią. Naprawiono błąd animacji występujący, gdy Viego przechodził z Obrony Terytorialnej do chodu. Naprawiono błąd, w wyniku którego Bard czasami mógł użyć W — Ołtarza Opiekuna dwa razy z rzędu. Naprawiono błąd, w wyniku którego E — Tępy uraz Mundo zadawał potworom więcej obrażeń, niż powinien. Naprawiono błąd, w wyniku którego kamera zawieszała się zbyt wysoko nad K’Santem w trybie ARAM, gdy ten rzucił R — Na Całego. Naprawiono błąd, w wyniku którego Braum nie otrzymywał asyst za używanie swojego W — Stań za Mną. Naprawiono błąd, w wyniku którego W — Stań za Mną Brauma nie miało żadnych efektów wizualnych. Naprawiono błąd, w wyniku którego opis śmierci E — Histerii Amumu nie wyświetlał prawidłowo skrócenia czasu odnowienia umiejętności za otrzymane obrażenia. Naprawiono błąd, w wyniku którego oznaczenie przedmiotu mitycznego dla Zasłony Równości nie wyświetlało się w sklepie. Naprawiono błąd, w wyniku którego Porażenie Rozpieczętowanej Księgi Czarów zadawało 0 obrażeń tuż po jego wyborze. Naprawiono błąd, w wyniku którego Umiejętność bierna — Nadejście Ciemności Mordekaisera aktywowała się na małych potworach w dżungli poprzez używanie umiejętności. Naprawiono błąd, w wyniku którego na paskach zdolności i opisach śmierci Lee Sina i Yone pojawiał się tekst debugujący. Naprawiono błąd, w wyniku którego W — Równoległa Konwergencja Ekko czasem ogłuszała wrogów, nawet jeśli nie byli wewnątrz obszaru działania. Naprawiono błąd, w wyniku którego Kalista mogła atakować dwóch bohaterów jednocześnie za pomocą ostrza Gniewu Guinsoo. Naprawiono błąd, w wyniku którego Syndra mogła użyć swojego W — Siły Woli, by złapać i rzucić stworami, do których ktoś się teleportował. Naprawiono błąd, w wyniku którego zdawało się, że czas odnowienia W — Piekielnego Ostrza Kassadina skracał się, jeśli jego E — Puls Mocy również się odnawiał, gdy tak naprawdę czas odnowienia W wcale nie był skracany. Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty dźwiękowe E — Pulsu Mocy Kassadina nie odtwarzały się, gdy umiejętność była gotowa do użycia. Naprawiono błąd, w wyniku którego potwory z dżungli cały czas resetowały agresję, jeśli atakowały dwa Działka Rozwojowe H-28G Heimerdingera. Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty Pożogi Lodowej Rękawicy i Żaru Bami wyświetlały dwa oddzielne efekty wzmocnienia. Naprawiono błąd, w wyniku którego filtrowanie funkcji personalizacji tożsamości nie zawsze działało poprawnie. Naprawiono błąd, w wyniku którego Wzmacniająca Księga pojawiała się w sklepie jako kupiona w przepisie Klepsydry Zhonyi, jeśli gracz miał Zepsuty Stoper. Naprawiono błąd, w wyniku którego ikona umiejętności biernej Vex nie pojawiała się na jej pasku wzmocnień. NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY; Twórczyni Mitów Irelia Twórca Mitów Galio Twórca Mitów Garen Twórczyni Mitów Sivir Twórczyni Mitów Zyra Księżycowa Cesarzowa Ashe Księżycowy Strażnik Kha'Zix Księżycowy Strażnik Malphite Księżycowa Cesarzowa Qiyana Księżycowy Strażnik Thresh Porcelanowa Lissandra (Prestiżowa edycja) Twórczyni Mitów Sivir (Prestiżowa edycja) ŹRÓDŁO!! 2 "A ja dzisiaj już nie usnę, bo nie ma Cię tutaj" Link to comment Share on other sites More sharing options...
cukinia Posted January 10, 2023 Share Posted January 10, 2023 piękna robota 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts