Jump to content

Opis Patcha 13.1


elo elo 350

Recommended Posts

Zasłużony

PATCH W SKRÓCIE:

LOL_13.1_Patch-Highlights_TW_1920x1080_TTan_v01_PL.jpg?disposition=inline

Bohaterowie;

Jax.png Jax

 

JaxLeapStrike.png Q — CIOS Z WYSKOKU

Obrażenia fizyczne: 65/105/145/185/225 pkt. (+100% dodatkowych obrażeń od ataku) (+60% mocy umiejętności) ⇒ 65/105/145/185/225 pkt. (+100% dodatkowych obrażeń od ataku) (+0% mocy umiejętności)

JaxCounterStrike.png E- KONTRATAK

Minimalne obrażenia: 55/80/105/130/155 pkt. (+50% dodatkowych obrażeń od ataku) obrażeń fizycznych ⇒ 55/85/115/145/175 pkt. (+4% maks. zdrowia celu) (+100% mocy umiejętności) obrażeń magicznych

Dodatkowe; obrażenia za każdy uniknięty atak: 20% obrażeń całkowitych ⇒ 20% obrażeń podstawowych

JaxRelentlessAssault.png R- POTĘGA MISTRZA

Czas odnowienia: 80 sek. ⇒ 100/90/80 sek.

Dodatkowe obrażenia magiczne efektu biernego trzeciego ataku: 100/140/180 pkt. (+70% mocy umiejętności) ⇒ 80/120/160 pkt. (+60% mocy umiejętności)

NOWOŚĆ; A co by było, gdybym miał prawdziwą animację?: Efekt bierny R Jaxa ma teraz zaktualizowane animacje, efekty dźwiękowe i wizualne.

NOWOŚĆ; NOWY EFEKT UŻYCIA: Jax zamachuje się swoją latarnią dookoła siebie, zadając 150/250/350 pkt. (+100% mocy umiejętności) obrażeń magicznych pobliskim wrogom. Jeśli trafi bohatera, zyskuje 25/45/65 pkt. (+40% dodatkowych obrażeń od ataku) pancerza plus 15/20/25% (+10% dodatkowych obrażeń od ataku) za każdego trafionego bohatera oraz 60% tej wartości jako odporność na magię na następne 8 sek. W tym czasie obrażenia efektu biernego są nakładane co 2 atak zamiast co 3 atak.

Aatrox.png Aatrox

Aatrox_Passive.png UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — STYL SIEWCY ŚMIERCI

Dodatkowe obrażenia od procenta maksymalnego zdrowia: 5-12% (zależnie od poziomu) ⇒ 4-10% (zależnie od poziomu)

AatroxE.png

E — DOSKOK UMBRY

Zwiększone leczenie efektu biernego podczas trwania Zagłady Świata: 25/30/35/40/45% ⇒ 20/24/28/32/36%

AatroxR.png R — ZAGŁADA ŚWIATA

Dodatkowa prędkość ruchu: 60/80/100% ⇒ 50/65/80%

DrMundo.png DR MUNDO

PODSTAWOWE STATYSTYKI

Podstawowe zdrowie: 653 pkt. ⇒ 613 pkt.

Przyrost pancerza: 4,2 pkt. ⇒ 3,7 pkt.

DrMundoE.png E- Tępy Uraz

Dodatkowe obrażenia od ataku: 2,5/3/3,5/4/4,5% maks. zdrowia ⇒ 2/2,5/3/3,5/4% maks. zdrowia

Fiora.png Fiora

Fiora_P.png UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — TANIEC FECHMISTRZYNI

Skalowanie obrażeń od maksymalnego zdrowia z obrażeniami od ataku: Obrażenia nieuchronne równe 4,5% maks. zdrowia za każde 100 pkt. obrażeń od ataku ⇒ Obrażenia nieuchronne równe 4% maks. zdrowia za każde 100 pkt. obrażeń od ataku

FioraQ.png Q — WYPAD

Obrażenia fizyczne: 70/80/90/100/110 pkt. (+95/100/105/110/115% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 70/80/90/100/110 pkt. (+90/95/100/105/110% dodatkowych obrażeń od ataku)

Jayce.png Jayce

PODSTAWOWE STATYSTYKI

Podstawowe obrażenia od ataku: 54 pkt. ⇒ 57 pkt.

JayceToTheSkies.png Q (FORMA MŁOTA) — KU NIEBIOSOM!

Podstawowe obrażenia fizyczne: 55/100/145/190/235/280 pkt. ⇒ 60/110/160/210/260/310 pkt.

JayceStaticField.png W (FORMA MŁOTA) — POLE ELEKTRYCZNE

Obrażenia magiczne na sekundę: 25/40/55/70/85/100 pkt. ⇒ 35/50/65/80/95/110 pkt.

KSante_base_icon.jpg K'Sante

PODSTAWOWE STATYSTYKI

Podstawowa prędkość ruchu: 335 jedn. ⇒ 330 jedn.

Icons_KSante_P.png UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — NIEZMĄCONY INSTYNKT

Obrażenia podstawowe: 10-25 pkt. (zależnie od poziomu) ⇒ 5-20 pkt. (zależnie od poziomu)

KSanteW.png W — TARAN

Minimalne obrażenia fizyczne: 4,25/4,5/4,75/5/5,25% maks. zdrowia celu ⇒ 2/2,25/2,5/2,75/3% maks. zdrowia celu

Maksymalne obrażenia fizyczne: 8,25/8,5/8,75/9/9,25% maks. zdrowia celu ⇒ 7/7,25/7,5/7,75/8% maks. zdrowia celu

Lissandra.png Lissandra

PODSTAWOWE STATYSTYKI

Przyrost zdrowia: 104 pkt. ⇒ 110 pkt.

LissandraQ.png Q — ODŁAMEK LODU

Spowolnienie: 16/19/22/25/28% ⇒ 20/24/28/32/36%

LissandraW.png W — PIERŚCIEŃ MROZU

Czas odnowienia: 14/13/12/11/10 sek. ⇒ 12/11/10/9/8 sek.

Rammus.png Rammus

PODSTAWOWE STATYSTYKI

Podstawowe obrażenia od ataku: 56 pkt. ⇒ 53 pkt.

Podstawowe zdrowie: 634 pkt. ⇒ 614 pkt.

DefensiveBallCurl.png W — KULA OBRONNA

Stały pancerz: 40 pkt. ⇒ 25 pkt.

Procentowy pancerz: 60/70/80/90/100% ⇒ 40/55/70/85/100%

NOWOŚĆ; OK, matma: Stałe odporności zapewniane przez W Rammusa są teraz wzmacniane przez procentowe odporności zapewniane przez W.

Shaco.png Shaco

Deceive.png Q — PODSTĘP

Koszt many: 60 pkt. ⇒ 40 pkt.

Dodatkowe obrażenia trafienia krytycznego Ciosu w Plecy: 30% ⇒ 40%

TwoShivPoison.png E — ZATRUTE SZTYLETY

Obrażenia magiczne: 70/95/120/145/170 pkt. (+75% dodatkowych obrażeń od ataku) (+60% mocy umiejętności) ⇒ 70/95/120/145/170 pkt. (+80% dodatkowych obrażeń od ataku)(+60% mocy umiejętności)

Obrażenia magiczne zadawane celom, mającym mniej niż 30% maks. zdrowia: 105/142,5/180/217,5/255 pkt. (+112,5% dodatkowych obrażeń od ataku)(+90% mocy umiejętności) ⇒ 105/142,5/180/217,5/255 pkt. (+120% dodatkowych obrażeń od ataku)(+90% mocy umiejętności)

Sion.png Sion

PODSTAWOWE STATYSTYKI

Podstawowe zdrowie: 615 pkt. ⇒ 655 pkt.

SionQ.png Q — DZIESIĄTKUJĄCE UDERZENIE

Obrażenia przy pełnym naładowaniu: 70/135/200/265/330 pkt. ⇒ 90/155/220/285/350 pkt.

TwistedFate.png Twisted Fate

WildCards.png Q — JOKERY

Czas odnowienia: 6 sek. na wszystkich poziomach ⇒ 6/5,75/5,5/5,25/5 sek.

PickACard.png W — WYBIERZ KARTĘ

Obrażenia magiczne niebieskiej karty: 40/60/80/100/120 pkt. (+100% obrażeń od ataku) (+90% mocy umiejętności) ⇒ 40/60/80/100/120 pkt. (+100% obrażeń od ataku) (+115% mocy umiejętności)

Obrażenia magiczne czerwonej karty: 30/45/60/75/90 pkt. (+100% obrażeń od ataku) (+60% mocy umiejętności) ⇒ 30/45/60/75/90 pkt. (+100% obrażeń od ataku)(+70% mocy umiejętności)

Xayah.png Xayah

PODSTAWOWE STATYSTYKI

Podstawowa prędkość ataku/skalowanie prędkości ataku: 0,625 jedn. ⇒ 0,658 jedn.
Yuumi.png Yuumi

YuumiQ.png Q — GRASUJĄCY POCISK

Obrażenia podstawowe: 50/90/130/170/210/250 pkt. ⇒ 50/80/110/140/170/200 pkt.

Wzmocnione obrażenia podstawowe: 60/110/160/210/260/310 pkt. ⇒ 60/100/140/180/220/260 pkt.

Zeri.png Zeri

PODSTAWOWE STATYSTYKI

Przyrost obrażeń od ataku: 1,5 pkt. ⇒ 1,3 pkt.

ZeriQ.png Q — SZYBKA SERIA

Łącznie podstawowe obrażenia fizyczne: 15/18/21/24/27 pkt. ⇒ 15/17/19/21/23 pkt.

PRZEDMIOTY;

120821_Axiom_Arc.png?disposition=inline Aksjomatyczny łuk

Destrukcja: 10 pkt. ⇒ 18 pkt.

4628.png Skupienie horyzontalne

Moc umiejętności: 85 pkt. ⇒ 100 pkt.

111522_Patch_12_22_Notes_Jak_Sho.png?disposition=inline Jak'sho zmienny

Cena: 3100 szt. złota ⇒ 3200 szt. złota

Kumulacja Wytrzymałości Dzieci Pustki: 2 na sek. (+15% odporności łącznie przy maks. liczbie ładunków) ⇒ 2 na sek. (+20% dodatkowych odporności przy maks. liczbie ładunków)

Obrażenia Czerpania: 3% maks. zdrowia ⇒ 80 pkt. (+7% dodatkowego zdrowia)

NOWOŚĆ; TYLKO bohaterowie: Obrażenia od czerpania Wytrzymałości Dzieci Pustki nie będą już mieć wpływu na stwory i potwory.

111522_Patch_12_22_Notes_RodOfAges.png?disposition=inline Różdżka wieków

Zdrowie: 300 pkt. ⇒ 400 pkt.

Aktywacja dodatkowej prędkości ruchu Wieczności: 250 pkt. uleczonego zdrowia lub przywróconej many ⇒ 200 pkt. uleczonego zdrowia lub przywróconej many

Dodatkowa prędkość ruchu Wieczności: 25% ⇒ 35%

Czas działania premii do prędkości ruchu: 2 sek. ⇒ 3 sek.

ZAKTUALIZOWANO; Zanikanie prędkości ruchu: Prędkość ruchu zyskana dzięki Wieczności teraz zanika wolniej.

ArchangelsStaff.jpg?disposition=inline Kostur archanioła/Uścisk serafina

KOSTUR ARCHANIOŁA

Łączny koszt: 2600 szt. złota ⇒ 3000 szt. złota

Moc umiejętności: 60 pkt. ⇒ 80 pkt.

Przyspieszenie umiejętności: 0 jedn. ⇒ 10 jedn.

Bierne — Podziw: Zapewnia przyspieszenie umiejętności równe 0,5% dodatkowej many ⇒ zapewnia moc umiejętności równą 1% dodatkowej many

UŚCISK SERAFINA

USUNIĘTO; Bierne — Empireum: Efekt bierny Empireum Uścisku Serafina został usunięty i zastąpiony Linią Życia.

NOWOŚĆ; Bierne — Linia Życia: Po otrzymaniu obrażeń, które zmniejszyłyby twoje zdrowie do poziomu niższego niż 30%, zyskujesz tarczę o wytrzymałości równej 250 pkt. (+20% aktualnej many, 90 sek. czasu odnowienia).

Bierne — Podziw: Zapewnia przyspieszenie umiejętności równe 1,3% dodatkowej many ⇒ zapewnia moc umiejętności równą 2,5% dodatkowej many

winters_approach_item.jpg?disposition=inline Nadejście zimy 

NADEJŚCIE ZIMY

Łączny koszt: 2700 szt. ⇒ 2600 szt.

Zdrowie: 350 pkt. ⇒ 400 pkt.

WIELKA ZIMA

Zdrowie: 350 pkt. ⇒ 400 pkt.

RUNY;

Icons_Perks_Runes_Precision_02_LegendTenacity01_MitchellMalloy_512.png Legenda: nieustępliwość

Nieustępliwość za każdy ładunek Legendy: 5% (+2,5% za każdy ładunek Legendy) ⇒ 5% (+1,5% za każdy ładunek Legendy)

Maksymalna nieustępliwość przy pełnej liczbie ładunków: 30% ⇒ 20%

RYWALIZACJA

 1. split sezonu 2023 rozpoczyna się wraz z wprowadzeniem patcha 13.1 w waszych regionach! Rangi zostały zresetowane, więc rozpocznijcie wspinaczkę w kolejce rankingowej solo/duet lub elastycznej! 

Dodaliśmy nowe nagrody rankingowe! Można je zdobyć za punkty splitu przyznawane za ukończone gry. Otrzymujecie 10 punktów splitu za wygraną i 6 za przegraną. Nagrody możecie sprawdzić w zakładce Rankingowej w kliencie.

Skórkę rankingową za 1. split mogą zdobyć gracze ze wszystkich rang, ale liczba punktów splitu jest zależna od rangi: 80 punktów dla złota i wyższych oraz 1600 punktów dla srebra i niższych. Co więcej, po zdobyciu skórki nie stracicie jej nawet po degradacji. Skórka zostanie rozdana na koniec 1. splitu sezonu 2023.

Seria gier o awans odbywa się teraz w formie do 2 zwycięstw, a nie do 3 zwycięstw.

Ograniczenie gry w duecie w kolejce rankingowej solo/duet z współczynnikiem MMR na poziomie Mistrza zostało wyłączone do wprowadzenia patcha 13.3. Ograniczenia gry w duecie opierające się na widocznej randzie wciąż są aktywne, więc gracz, który osiągnie Mistrza lub wyżej, nie będzie mógł grać w duecie.

Widoczna ranga nie jest już wykorzystywana w kryteriach dobierania przeciwników, używany jest tylko współczynnik MMR (Uwaga: zmiana ta została wprowadzona już w patchu 12.23).

Statystyki karierowe zostały zresetowane dla nowego sezonu rankingowego.

Żetony zwrotu;

 Wprowadzamy nieco zmian w działaniu zwrotów w League of Legends. Na początek liczba Żetonów Zwrotu wszystkich graczy zostanie odświeżona do maksymalnej liczby wynoszącej 3 na początek sezonu 2023. W przeszłości stopień skomplikowania związany z utrzymywaniem tego systemu doprowadził do opóźnień w corocznych odświeżeniach, więc postanowiliśmy wręczyć całej społeczności po 3 Żetony

Zawartość mityczna;

JUŻ DOSTĘPNE;

Wysłannik Smoków Volibear

Ahri z K/DA (Prestiżowa)

Mityczna Barwa Smoka Burzy Lee Sina

OPUSZCZAJĄ MITYCZNY SKLEP;

Arcade Caitlyn (Prestiżowa)

PROJEKT: Sylas (Prestiżowy)

Nami na Kosmofazie (Prestiżowa)

Mityczna Barwa Pogromcy Galaktyki Zeda

Torba z Różnościami Oddziału Anima 2022

Torba z Różnościami Czarodziejek Gwiazd 2022

Ikona Mitycznej Esencji Oddziału Anima 2022

Ikona Mitycznej Esencji Czarodziejek Gwiazd 2022

Ikona Mitycznej Esencji MSI w Samo Południe 2022

Ikona Mitycznej Esencji Stalowych Walkirii 2022

Ikona Mitycznej Esencji Mistrzostw 2022

Ikona Mitycznej Esencji Rycerzy Zaćmienia 2022

Ikona Mitycznej Esencji Oceanicznych Pieśni 2022

NAPRAWIONE BŁĘDY;

Naprawiono błąd, w wyniku którego Słoneczny Dysk Azira był trudny do obrania za cel i czasem był niewidzialny dla wrogiej drużyny, gdy pojawiał się nad zgliszczami wieży w ARAM-ie.

Naprawiono błąd, w wyniku którego animacje Obrony Terytorialnej Czarodzieja Gwiazd i Czarodzieja Piżamy Ezreala nie pojawiały się.

Naprawiono błąd, w wyniku którego część animacji R — Na Całego K’Santego nie odtwarzała się, gdy umiejętność została użyta w R Vi.

Naprawiono błąd, w wyniku którego pod Karthusem pojawiał się kwadrat po aktywacji jego umiejętności biernej — Paktu ze Śmiercią.

Naprawiono błąd animacji występujący, gdy Viego przechodził z Obrony Terytorialnej do chodu.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Bard czasami mógł użyć W — Ołtarza Opiekuna dwa razy z rzędu.

Naprawiono błąd, w wyniku którego E — Tępy uraz Mundo zadawał potworom więcej obrażeń, niż powinien.

Naprawiono błąd, w wyniku którego kamera zawieszała się zbyt wysoko nad K’Santem w trybie ARAM, gdy ten rzucił R — Na Całego.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Braum nie otrzymywał asyst za używanie swojego W — Stań za Mną.

Naprawiono błąd, w wyniku którego W — Stań za Mną Brauma nie miało żadnych efektów wizualnych.

Naprawiono błąd, w wyniku którego opis śmierci E — Histerii Amumu nie wyświetlał prawidłowo skrócenia czasu odnowienia umiejętności za otrzymane obrażenia.

Naprawiono błąd, w wyniku którego oznaczenie przedmiotu mitycznego dla Zasłony Równości nie wyświetlało się w sklepie.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Porażenie Rozpieczętowanej Księgi Czarów zadawało 0 obrażeń tuż po jego wyborze.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Umiejętność bierna — Nadejście Ciemności Mordekaisera aktywowała się na małych potworach w dżungli poprzez używanie umiejętności.

Naprawiono błąd, w wyniku którego na paskach zdolności i opisach śmierci Lee Sina i Yone pojawiał się tekst debugujący.

Naprawiono błąd, w wyniku którego W — Równoległa Konwergencja Ekko czasem ogłuszała wrogów, nawet jeśli nie byli wewnątrz obszaru działania.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Kalista mogła atakować dwóch bohaterów jednocześnie za pomocą ostrza Gniewu Guinsoo.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Syndra mogła użyć swojego W — Siły Woli, by złapać i rzucić stworami, do których ktoś się teleportował.

Naprawiono błąd, w wyniku którego zdawało się, że czas odnowienia W — Piekielnego Ostrza Kassadina skracał się, jeśli jego E — Puls Mocy również się odnawiał, gdy tak naprawdę czas odnowienia W wcale nie był skracany.

Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty dźwiękowe E — Pulsu Mocy Kassadina nie odtwarzały się, gdy umiejętność była gotowa do użycia.

Naprawiono błąd, w wyniku którego potwory z dżungli cały czas resetowały agresję, jeśli atakowały dwa Działka Rozwojowe H-28G Heimerdingera.

Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty Pożogi Lodowej Rękawicy i Żaru Bami wyświetlały dwa oddzielne efekty wzmocnienia.

Naprawiono błąd, w wyniku którego filtrowanie funkcji personalizacji tożsamości nie zawsze działało poprawnie.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Wzmacniająca Księga pojawiała się w sklepie jako kupiona w przepisie Klepsydry Zhonyi, jeśli gracz miał Zepsuty Stoper.

Naprawiono błąd, w wyniku którego ikona umiejętności biernej Vex nie pojawiała się na jej pasku wzmocnień.

NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY;

Mythmaker-Irelia---Final.jpg?disposition=inline Twórczyni Mitów Irelia

Mythmaker-Galio---Final.jpg?disposition=inline Twórca Mitów Galio

Mythmaker-Garen---Final.jpg?disposition=inline Twórca Mitów Garen

Mythmaker-Sivir---Final.jpg?disposition=inline Twórczyni Mitów Sivir

Mythmaker-Zyra---Final.jpg?disposition=inline Twórczyni Mitów Zyra

Lunar-Empress-Ashe---Final.jpg?disposition=inline Księżycowa Cesarzowa Ashe

LunarGods-Kha_zix---Final.jpg?disposition=inline Księżycowy Strażnik Kha'Zix

Lunar-Gods-Malphite---Final.jpg?disposition=inline  Księżycowy Strażnik Malphite

LunarGods-Qiyana---Final.jpg?disposition=inline Księżycowa Cesarzowa Qiyana

LunarGods-Thresh---Final.jpg?disposition=inline Księżycowy Strażnik Thresh

Prestige_Porcelain_Lissandra_Final.jpg?disposition=inline Porcelanowa Lissandra (Prestiżowa edycja)

Prestige_Mythmaker_Sivir_Final.jpg?disposition=inline Twórczyni Mitów Sivir (Prestiżowa edycja)

 

ŹRÓDŁO!!

  • Lubię To! 2

"A ja dzisiaj już nie usnę, bo nie ma Cię tutaj"

eloelosygnatura.png.ce4a9049350d3204ce8a615cf25fe838.png.370d80c95910ce247db0750f562f393d.png

Link to comment
Share on other sites

piękna robota 

  • Lubię To! 1

:dziwnykot:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Warunki użytkowania