Bl!nD Napisano 12 Października 2025 Napisano 12 Października 2025 Imię: Łukasz Nick w grze: Bl!nD Wiek: 21 Link do GT: GameTracker.com : Strona gracza dla Bl!nD Link do profilu STEAM: https://steamcommunity.com/profiles/76561198783965699/ Znajomość skali AMXX: 8/10 Doświadczenie: W cs gram od 6/7 lat. Posiadam dość duże doświadczenie jak na swój wiek. Adminem byłem na kilku serwerach, ogarniam amxx nawet dobrze. Dlaczego Ty?: Często jestem aktywny na serwerze jak i na steam. Jestem miły jak i ogarnięty w tym co robię. Chce pomóc serwerowi w dalszym rozwijaniu i łapaniu graczy używających cheatów i innych wspomagaczy. Coś o mnie mam na imię Łukasz mam 21 lat lubię sport jak i cs :). Czy przeczytał*ś regulamin serwera i będziesz go przestrzegać? [TAK/NIE]: TAK Wsparcie serwera(nieobowiązkowe)TAK/NIE: TAK
Julian Napisano 12 Października 2025 Napisano 12 Października 2025 @ Admin CS 1.6FFA Zapraaszam do wypowiedzi :)
Właściciel ErRoR_#1 Napisano 12 Października 2025 WŁAŚCICIEL Właściciel Napisano 12 Października 2025 Coś mi się tu nie kropki nie łączą: Pierwsze podanie z dn. 25 Września - Konto z Vacacjami Drugie podanie nowe konto założone tego samego dnia Steam No i w znajomych masz konto o nazwie Bl!nd Nie wiem, co tu zaszło nie tak, ale czekam na wypowiedź autora. 1 Przetłumacz na Angielski
Bl!nD Napisano 12 Października 2025 Autor Napisano 12 Października 2025 Steam założony pod ten serwer admin polecił założyć nowe konto do podania :) .Na tamtym mam VACA brat grał na moim steam w cs go i dostał bana. Konto o nazwie Bl!nd w znajomych to główny Steam używany przeze mnie i mojego brata. Nie chciałem podawać tamtego bo używa go tez mój brat do innych gier. 1 Przetłumacz na Angielski
lejtekole. Napisano 12 Października 2025 Napisano 12 Października 2025 Jak dla mnie NIE za mało czasu przegrane na serwerze + nowy steam. Poznamy Cię lepiej może zmienię swoje zdanie :) 1 Przetłumacz na Angielski