Skocz do zawartości
★ [FORUM] MISS/MISTER GAMEFUTURE EDYCJA JESIEŃ - ZAPISY ★ ×
✦ [EVENT] Kurka Wodna - przypomnij sobie jak się grało ze znajomymi! ✦ ×

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nick: Franz
Doświadczenie: Posiadałem Moderatora na innych sieciach, nie będę mówił na jakich gdyż możecie to odebrać jako reklama innych sieci. Posiadałem również swoją sieć serwerów więc wiem co nie co :). Nie wiem co jeszcze wam napisać. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam PW.
Czy używałeś kiedyś Panelu Moderatora?: TAK jak najbardziej.
Ile dziennie możesz poświęcić czasu na forum?: Codziennie jestem.
Dlaczego ty?(rozpisz się!): 
Hmmm więc może zacznę od początku. Mam na imię Maciek, mam 31 lat i pochodzę z Białegostoku woj. podlaskie. Jestem szczęśliwym mężem jak i ojcem. Nie da się nie zauważyć, że jestem na sieci grafikiem, adminem na ODD2 #1 i adminem na COD 401 który jest w budowie. Okej może to tyle hehe. Już odpowiadam dlaczego ja. A więc tak. Tak jak wcześniej wspomniałem, posiadałem swoją własną sieć serwerów ale po ok 4 miesiącach padło gdyż jest spora konkurencja i nie zdołałem się przebić. Po zlikwidowaniu sieci przeszedłem z serwerem na inną sieć ale posiedziałem może z jeden miesiąc i odszedłem gdyż wiało tam kolesiostwem i poszedłem na inną sieć w której byłem sporo czasu i byłem na tej sieci Moderatorem forum i fajnie mi to wychodziło. Wiadomo człowiek jest tylko człowiekiem i nie zna się na wszystkim i musi się dokształcać. Jestem u was na sieci od lutego tego roku i powiem szczerze, że bardzo fajnie mi się z wami współpracuje. Chciałbym dołożyć swoją cegiełkę w dalszy rozwój sieci GameFuture. Nie wiem czy za wcześnie składam podanie na MODA czy nie ale pomyślałem, że spróbuję swoich sił i złożę podanie. Lubię pomagać innym użytkownikom co widać chyba nawet w dziale "Grafika", praktycznie non stop coś komuś wykonuję i chyba są wszyscy zadowoleni. To by było chyba na tyle :)

• Lubię To! 1
  • Super! 2

FranzikTeam.png.18a482dd953cb4b715e86748982c0092.png