Jump to content
[ONLY DD2] RABAT 50% NA USŁUGI ×
[FFA] RABAT 50% NA USŁUGI ×

Zmiany które wyjdą na lepsze. (?)


Recommended Posts

Cześć wszystkim,

Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad wyregulowaniem i zbalansowaniem rozgrywki na naszym serwerze. Chcę, aby każdy z graczy miał realne szanse na rywalizację i czerpanie przyjemności z gry. Mam kilka propozycji, które mogą ułatwić pracę administracji i poprawić doświadczenie graczy - najważniejszych osób na tym serwerze, bo bez nich serwer nie istnieje.

Chodzi o to, aby zwiększyć realne szanse nowym graczom, którzy odwiedzają nas po raz pierwszy lub trzeci, aby nie opuszczali serwera z powodu systemu #pay2win. Jak sama nazwa wskazuje, zapłać, a wygrasz. Obecnie wielu graczy posiada stałe (link) lub okresowe S'vipy, które dają im znaczną przewagę, takie jak:

  • Dodatkowy skok
  • Granat leczący, który leczy Ciebie albo innych graczy, działa na PPM i LPM.

Nowi gracze szybko się zniechęcają, ponieważ te dodatki dają ogromną przewagę.

Dodatkowo powoduje to liczne bany i kicki za TXT (bans serwerowy) oraz niepotrzebne zwracanie uwagi "X" osobom za naruszenie regulaminu.

Dlatego proponuję całkowitą likwidację dodatkowego skoku, ponieważ daje on zbyt dużą przewagę nad przeciwnikiem. W zamian proponuję wprowadzenie możliwości podsadzania się (Team Semiclip), co jest już dostępne na serwerze, choć nie wiem, czy z możliwością podsadzania się - to nie jest problem.

Co na tym stracimy, a co zyskamy?

Zyskamy:

  • Lepszą komunikację głosową i na czacie o ewentualnej podsadzce - dyskusja = Team Play + nawiązanie rozmowy.
  • Brak banów za podwójny skok w miejsca, gdzie nie można dostać się bez dodatkowego skoku.
  • Większą ostrożność na spotach, co spowolni rush i szybkie przejęcie pozycji.
  • Brak dziwnych pytań "jak tam szybko byłeś".
  • Mniej interwencji administracji i zgłoszeń za miejsca niedostępne dla pojedynczego gracza.
  • Możliwość dalszego rozwoju i wprowadzania innych usprawnień.

Stracimy:

  • ? (proszę wpisać w komentarzu)

~~~~

Kolejną kwestią jest granat leczący, który działa na zasadzie leczenia siebie lub grupy osób. Granat ten, jeśli go wypijemy, jest naprawdę OP.

Przykładem mogą być HE, które w anarchii "skaleczą TT" przez CT - wystarczy, że dwie osoby z TT z SVipem podleczą anarchię, co daje im 100 HP i łatwe zajęcie longa oraz A Site, co prowadzi do szybkiego rashu. Moja propozycja to zredukowanie leczenia przez rzucenie do maksymalnie 25 HP oraz przez wypicie do 40 HP - kwestia do dyskusji.

~~~~

Leczenie na serwerze - Katastrofa.

Kto z tego korzysta? Zaledwie garstka ludzi, którzy przypadkowo leczą innych, próbując podnieść broń, ponieważ nie mają V/Svipa.

Jest to oczywiście do wyrzucenia, bo koliduje z leczeniem cytowanym wcześniej - Granat leczący, który leczy Ciebie albo graczy, działa na PPM i na LPM.

Lepszym rozwiązaniem będzie wprowadzenie możliwości podniesienia kolegi z drużyny (Revive Teammates), gdzie osoba odrodzi się z 50 HP bez broni.

 

Oczywiście to jest tylko garstka tego aby wprowadzić to w życie serwera, należy wówczas to przedyskutować po stornie administracyjnej a później w strefie najważniejszych ludzi czyli graczy. 

Zapraszam do dyskusji, bo jest co i o czym dyskutować. 

Zarówno wychodzę z założenia, że nie ilość a jakość, także zapraszam. 

Zarówno musimy się liczyć z tym, że jesteśmy administracją aczkolwiek osobami sprawującymi porządek na serwerze, także liczmy się z tym aby było lepiej dla tych co wolą i chcą grać u Nas. 

Liczę na szeroką dyskusję ponieważ każde zdanie jest warte i zanim przystąpimy do zmian musimy to przedyskutować. 

 

Piona!  

Link to comment
Share on other sites

~~~~~~~~~~~~~~

Zapomniałem dodać, niech każdy pisze to co myśli. 

Będziemy dyskutować na każdy wątek aby było jeszcze "lipij"

  • Super! 1
Link to comment
Share on other sites

Po pierwsze trafiłem tutaj przez grę i to zawsze przyjemność gry będzie nad posadą admina a więc jak serwer spierdolicie to się poprostu wypisuje bo chce grać na normalnym serwerze :D 

+ podnoszenie zamiast leczenia

+ granat po rzuceniu dodaje 25 a po wypiciu 40hp

 A co do spadochronu to nie usuwał bym go całkiem lecz pozwolił wyskakiwać na nim gdzie się da (dla zaawansowanych to dodatkowy problem bo nie zagrają na pamięć jak ja bo ktoś sobie może wskoczyć na skrzynkęctwm gdsie nigdy nie wskwkiwał. I zróbmy to w końcu raz w porządnie bo ludzie uciekną przez zmienianie zasad gry, przynajmniej raz w tygodniu coś się zmienia i to nie na dobre czy złe lecz dlatego że temu gdy tamtemu nie pasują, decydujmy jako team a nie ktoś napisze na messenger że pasowało by zrobić limit awp i Kuba odrazu wgrał blokadę na 4 awp w teamie. Mają być zmiany to robimy głosowanie i tylko wynik głosowania się powinien liczyć. 

  • Super! 1
Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Admin

To ja się wypowiem od razu na co możemy sobie pozwolić.

Jeżeli chodzi o punkt 1:

Co do usunięcia dodatkowego skoku na chwilę obecną odpada. Pamiętajmy ze mamy trochę osób, które zakupiły usługę SVIP (nie mówię tu tylko o osobach które mają usluge na zawsze) chcemy być wporządku wobec osób, które zapłaciły nam pieniądze za usługę, zabieranie takiego przywileju będzie słabe, i jak to bywa będzie płacz pod tytułem "oddajcie nam pieniądze" z usunięciem dodatkowego skoku na chwilę obecną się wstrzymamy. Możemy stracić tych stałych graczy z ową usługą - tutaj widzę jedyny problem

Ad1:

Jeżeli chodzi o podsadzanie się wzajemne, jest możliwość aby to zrobić, wystarczy wyłączyć opcję przenikania - wyłączenie tej opcji przy 32 graczach, może być utrudnić znacznie rozgrywkę. Powiedzmy, że 10 osób biegnie z TT w anarchię, na pewno znajdzie się kilka graczy, którzy będą chcieli "utrudnić rozgrywkę" i będą blokować innych

 

Granat leczący: 

Jak najbardziej, zostanie to zmienione

Uważam, że rzucenie granatu może dawać +25 hp a wypicie ÷40 ale to zostawiam wam do przemyślenia.

 

Leczenie na serwerze, bardzo dobre spotrzezenie, akurat mam dostęp do fajnych logów odnośnie tego pluginu od samego początku gdy dodane jest leczenie, zostało użyte to +/- około 1000 razy. Przypomnę, że serwer niedługo będzie miał 2 lata. Więc dokładnie garstka z ludzi z tego korzysta. Czy jest nam to potrzebne? Zdecydujcie sami.

Leczenie zostanie na pewno wyłączone, gdy pojawi się podnoszenie na serwerze

  • Super! 2

image.png

b_350_20_323957_202743_f19a15_111111.png 

b_350_20_323957_202743_f19a15_111111.png
     

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Kubaa. >> napisał:

Jeżeli chodzi o podsadzanie się wzajemne, jest możliwość aby to zrobić, wystarczy wyłączyć opcję przenikania - wyłączenie tej opcji przy 32 graczach, może być utrudnić znacznie rozgrywkę. Powiedzmy, że 10 osób biegnie z TT w anarchię, na pewno znajdzie się kilka graczy, którzy będą chcieli "utrudnić rozgrywkę" i będą blokować innych

Jest na to plugin - https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=319814

 

Kubaa. >>,

A faktycznie, zapomniałem o nim

To już decyzja należy do was :D

  • Super! 1
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Kubaa. >> napisał:

 

Jeżeli chodzi o podsadzanie się wzajemne, jest możliwość aby to zrobić, wystarczy wyłączyć opcję przenikania - wyłączenie tej opcji przy 32 graczach, może być utrudnić znacznie rozgrywkę. Powiedzmy, że 10 osób biegnie z TT w anarchię, na pewno znajdzie się kilka graczy, którzy będą chcieli "utrudnić rozgrywkę" i będą blokować innych

 

 Tutaj się zgodzę z @ Kubaa. >> zawsze się ktoś znajdzie kto będzie chciał nam utrudnić grę 

Cytat

Granat leczący: 

Jak najbardziej, zostanie to zmienione

Uważam, że rzucenie granatu może dawać +25 hp a wypicie ÷40 ale to zostawiam wam do przemyślenia.

+1 pasowało by zmniejszyć granat leczący 

  • Super! 1
Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Admin

Okej, na chwile obecną rzucanie granatu daje +25 HP 

A wypicie daje +40

Sprawdźcie czy ta zmiana działa

  • Super! 2

image.png

b_350_20_323957_202743_f19a15_111111.png 

b_350_20_323957_202743_f19a15_111111.png
     

Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie wszystko spoko nie lubię się rozpisywać ale tak

-1 Dlatego proponuję całkowitą likwidację dodatkowego skoku, ponieważ daje on zbyt dużą przewagę nad przeciwnikiem. W zamian proponuję wprowadzenie możliwości podsadzania się (Team Semiclip), co jest już dostępne na serwerze, choć nie wiem, czy z możliwością podsadzania się - to nie jest problem. 

Svip powinien mieć ten skok i nie powinno to być zmieniane vip nie ma podwójnego lecz svip tak i tak powinno zostać.

 

 

-1 podsadzanie się zgadzam się z @ ZHP będą blokować specjalnie bo są tacy gracze którzy wchodzą aby tylko utrudniać rozgrywkę jest dobrze jak jest 

+1 do granatu leczącego 

+1 podnoszenie zamiast leczenia do leczenia mamy granaty jeśli ktoś nie ma zawsze sobie może kupić vipka svipka  

co do ogólnej przewagi dla Svip i vip nad innymi graczami dla mnie to jest dobre gdyż nie nasza wina że mama im nie dała kieszonkowego na to a bynajmniej gówniaki nie będą chciały grać na naszym serwerze a będą wchodziły normalne osoby dorosłe bo gówniaków to zniechęci 

Edited by ><-SpizganY-><
  • Super! 1
Link to comment
Share on other sites

Dobra, może na początek zaczniemy od tych skoków.

 

Obecnie z tymi skokami jest tak, że dają one dużą przewagę. Rozpoczyna się runda, niecałe 10 sekund i ktoś z tt już znajduje się na gali i zabija osoby wychodzące dopiero z respa. Jak jest ktoś nowy i widzi taką sytuację to zapewne 2/3 rundy i opuści serwer, bo nie będzie już chciał grać jak ciągle będzie się wywalał po tych 15 sekundach gry. Dlatego uważam, że usunięcie tego dodatkowego skoku było by czymś dobrym, ale też trzeba popatrzeć na osoby które kupiły niedawno sVIPa. Większość kupuje właśnie dla tych skoków i jakby teraz je usunąć to mogło by to spowodować wielki płacz w stylu "to po co ja to kupowałem" albo "to ja w takim razie nie gram". Według mnie wprowadzenie możliwości podsadzania się mogłoby być dobrą alternatywą. bo przynajmniej wtedy będzie gra drużynowa i dużo komunikacji.

 

Jeśli chodzi o granaty leczące to według mnie przesadzone, bo jeden rzut przed górnym i całą drużynę wyleczysz do połowy. Widzę, że zostało to zmniejszone, więc jest lepiej, ale gdyby można było zmniejszać to tak stopniowo po 10hp lub 5hp każdego dnia, żeby już każdy odpuścił sobie te granaty a wtedy walnąć podnoszenie to myślę, że nie jedna osoba by się ucieszyła i jestem właśnie też za tym pomysłem z podsadzaniem.

 

A więc podsumowując:

Dodatkowy skok:

1. Argumenty za usunięciem dodatkowego skoku:

- Większa równowaga, czyli więcej komunikacji, gry drużynowej i sprawiedliwa gra bez przewagi (jeśli zostanie dodane podsadzanie)

- Mniej problemów z banowaniem za txt (no chyba, że będą się tam podsadzać, no ale to już inny temat)

2. Argumenty przeciw usunięciu dodatkowego skoku:

- Płacz innych, że usunęliśmy im dodatkowy skok i będą czuć się oszukani XD

 

Granat leczący i podnoszenie:

1. Argumenty za usunięciem granatu leczącego:

- Znów większa równowaga, bo mając sVIPa możesz pół drużyny uleczyć do połowy jednym granatem co nie ma zupełnie sensu (wprowadzenie podnoszenia było by idealne)

-  Większa ciekawość i współpraca? Niby to już widziane było na wielu serwerach, ale takie coś pewnie da dużo frajdy i zaangażowania.

2. Argumenty przeciw usunięciu dodatkowego skoku:

- Znów płacz, bo przecież usunęliśmy im granacik leczący ;( ojoj XD

 

To moje zdanie, starałem się to ogarnąć przejrzyście. Warto popatrzeć z każdej strony, aby nikt nie był pokrzywdzony.

Miłego wieczorku ;D

 

 

 

  • Super! 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Wszystko tak jak mówię do dyskusji. 

Dodatkowy skok usunąć i zastąpić czym innym, unikalnym ale nie dającym przewagę. 

Obniżyć ceny na vipa/svipa? Dlaczego, mniejsza cena oznacza częstszy zakup, czyli reasumując serwer na tym lepiej wyjdzie jeżeli w miesiącu for example będzie kupionych za aktualną ceną 50 usług, a 100 z pomniejszoną ceną o 30%. 

 

Trzeba naprawdę w sposób strategiczny oraz polityczny przemyśleć to w gronie administracji tak aby serwer zyskał. A nie nasz kochany Kubuś wdraża zmiany od razu. 

@ Kubaa. >> napisałem

18 godzin temu, Dziadek^ napisał:

Oczywiście to jest tylko garstka tego aby wprowadzić to w życie serwera, należy wówczas to przedyskutować po stornie administracyjnej a później w strefie najważniejszych ludzi czyli graczy

Czyli każde zmiany które przedyskutujemy teraz, powinny się znaleźć do vot'ovania przez graczy w ankiecie, nic nie ma na szybko, Rzymu od razu nie zbudowali. 

Generalnie geneza jest taka aby wszystko przedyskutować w sferze administracyjnej, wyciągnąć jak najlepsze wnioski z propozycji i puścić to w eter dla najważniejszych ludzi = GRACZY do głosowania. 

Mam nadzieje, że się nie obawiacie warnów itp. - ponieważ tutaj każdy głos i każda wzmianka jest ważna aby zbalansować serwer i zejść z #pay2win. 

  • Lubię To! 1
Link to comment
Share on other sites

16 godzin temu, Dziadek^ napisał:

Wszystko tak jak mówię do dyskusji. 

Dodatkowy skok usunąć i zastąpić czym innym, unikalnym ale nie dającym przewagę. 

Obniżyć ceny na vipa/svipa? Dlaczego, mniejsza cena oznacza częstszy zakup, czyli reasumując serwer na tym lepiej wyjdzie jeżeli w miesiącu for example będzie kupionych za aktualną ceną 50 usług, a 100 z pomniejszoną ceną o 30%. 

Wybacz że kolorem ale podwójny  skok mimo wszystko powinien zostać dla SVIP ponieważ coraz więcej osób zauważyłem jest nim zainteresowanym do kupna dla VIPA dostępność kulki leczącej ( ponieważ nie wiem czy ma vip kulke )  bez x2 jump, i  może po prostu lepiej jest zmniejszyć ilość zakazów TXT i przykładowo zwiększyć ich dostępność a więc skrzynka na longu przed anarchią ta pierwsza mniejsza nie ta wyższa nie powinna być brana pod uwagę TXT, w aranchi ta skrzynia dostępna next skrzynia od prawej strony ciemni TT ta niższa przy zielonych next skrzynia na romanie CT skrzynia resp CT i long skrzynia, zamiast  podsadzania to powinno uspokoić wszystkich i nie będą płakać o TXT, a wszelkie inne skrzynie wyższe gdzie nie dostanie się owy gracz bez podsadzania zostawić jako TXT jak wspomniałem zamiast podsadzania, co do cen SVIP/VIP - SVIP cena przykładowo nie 100 zł na zawsze dla gracza a 70 zł na zawsze dla admina 5 dych jak jest SVIP - przykład 3/4 dychy za 4 miesiące stały taryfikator a nie tylko jakieś promocje, VIP - 15 zł za 2 miesiące gdyż VIP nie posiada bonusowych rzeczy jak SVIP dla tego SVIP powinien pozostać minimalnie droższy, co do tygodniowych 3 dniowych itd itp cen VIPA-SVIPA powinno być tak ustalona cena aby zachęcić graczy do kupna wyżej wymienionych taryfikatorów oraz umieścić stałą informację na serwerze.

 

I najważniejsza sprawa z innej beczki max 2 razy na rundę wyświetlanie na środku ekranu ilość rund do wygrania CT-TT a nie co rundę bo to rozprasza... Słyszałem Admin ku**a nie spamuj tym na środku ekranu itp gdzie to nie my robimy ^^ 

z mojej strony to wszystko. 

 

@ Senku95

-1 Zmiana ceny usług przy usunięciu podwójnego skoku to też na + myślę np 7zl za VIPA na miesiąc a 11zl za svipa na miesiąc. Przy ograniczeniu opcji u svipa.

wybacz ale z czegoś po za darami od nas adminów czy użytkowników którzy wpłacają coś na forum czy serwery nie utrzyma się samego serwera i innych kosztów muszą być jakieś wyższe cenny i bajery dla tych VIP-SVIP aby zachęcało do kupna aby z czegoś były wpływy na opłaty mordko takie moje zdanie muszą być jakieś zarobki aby opłacić wszystko do tego pluginy i przeróżne wzmocnienia też kosztują, to nie jest takie proste 

Edited by ><-SpizganY-><
Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie opcja podsadzania byłaby spoko a podwójny skok usunąć.

 

Co do podnoszenia bez sensu bo jak ktoś nie żyje a drugi podniesie 3/4 teamu TT np to CT są na przegranej pozycji troszkę zalatuje tutaj serwerem onajna a po co dwa takie same DD2 na sieci? Myślę że powinniśmy się czymś innym wyróżnić. 

 

Zmiana ceny usług przy usunięciu podwójnego skoku to też na + myślę np 7zl za VIPA na miesiąc a 11zl za svipa na miesiąc. Przy ograniczeniu opcji u svipa.

 

Może zamiast tego podwójnego skoku dodać unikalny skin postaci dla osoby z svipem by miał coś więcej niż VIP.

 

I może by dodać na serwer jeszcze antyafka na kamperow gdzie po 25sec bezruchu w byle jakim miejscu na mapie zacznie slapowac osoby bo wykryje u nich afka. Zmieniłoby to też dynamiczność gry bo osoby nie kampilyby tyle czasu w jednym miejscu.

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Admin

Okej. Na chwilę obecną:

 

-Podnoszenie powinno pojawić się już jutro na serwerze,

-Granat dla svipa od teraz leczy mniej HP

 

Jeżeli chodzi o dodstkowy skok, na pewno w przyszłości zostanie to wprowadzone, ale oczywiście najpierw musimy poznać zdanie graczy na ten temat, i nie możemy zrobić tego aż tak drastycznie - na chwilę obecną odpada.

 

-podsadzanie się, na chwile obecną przy dwóch skokach jest bezsensu, aczkolwiek gdy wrócimy do tematu, usunięcia podwójnego skoku - podsadzanie się pojawi.

Podsumowując dziękuję, za takie propozycje

Post nr 1 z propozycjami uważam za rozwiązany

----

Przejdźmy dalej, jeżeli chodzi o cennik usług SVIP/VIP

Wy jako admini orientujecie się lepiej czy gracze, są zadowoleni z cennika z tego co widzę, aktualnie jest popyt ma usługi i zawsze jakiś grosz wpadnie. Aczkolwiek jakie macie propozycje odnośnie cennika uslug?

@ Admin CS 1.6 [ODD2 #2]

  • Lubię To! 1

image.png

b_350_20_323957_202743_f19a15_111111.png 

b_350_20_323957_202743_f19a15_111111.png
     

Link to comment
Share on other sites

Oddać spadochron, cennik zwiększyć, svip na stałe drożej o nawet 25%

ewentualnie jak chcecie jeszcze dorobić, zróbcie spadochron pod jakąś flagę, którą będzie można kupić :pikathumbsup:

Kubaa. >>, (edited)

Spadochron ogranicza robienie gsj/sgs wiec zostaje to tak jak było + widziałem, że spadochron cieszy ludzi, zostaje jak jest

Edited by Kubaa. >>
  • Lubię To! 1
Link to comment
Share on other sites

27 minut temu, Kubaa. &gt;&gt; napisał:

Jeżeli chodzi o dodstkowy skok, na pewno w przyszłości zostanie to wprowadzone, ale oczywiście najpierw musimy poznać zdanie graczy na ten temat, i nie możemy zrobić tego aż tak drastycznie - na chwilę obecną odpada.

 

-podsadzanie się, na chwile obecną przy dwóch skokach jest bezsensu, aczkolwiek gdy wrócimy do tematu, usunięcia podwójnego skoku - podsadzanie się pojawi.

Dokładnie to na inny gwizdek. Reszta jest okej. 

11 minut temu, D3M0N napisał:

Oddać spadochron, cennik zwiększyć, svip na stałe drożej o nawet 25%

To może od razu dodać jakiegoś powiększonego speeda? No coś Ty i tak na aktualną chwilę jest OP, tak jak wspomniałem, boost na galerię na podwójnym skoku eliminuje na dzień dobry, 3 do 5 graczy jeśli mowa o awp.

Co do cennika, to napisz jakąkolwiek argumentację, dlaczego tak uważasz. 

  • Lubię To! 1
  • Nie mam pytań 1
Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Admin

Analizując cennik, doszedłem do pewnych wniosków - jeżeli chodzi o SMS wydaje mi się osobiście, że jest w miare dobrze. 

Aczkolwiek - pamiętajmy, że tylko garstka ludzi kupuje usługe VIP/SVIP  smsem premium, przeważnie ludzie są zainteresowani opcją BLIK, PayPal, Psc

Moim zdaniem, można zostawić cennik jeżeli chodzi o SMS premium aby już nie motać, aczkolwiek możemy zrobić cennik dotyczący platności Blik, Paypal,PSC

Pamiętajcie, że to są jedynie moje propozycje, 

rownież proszę pamiętać ze w dziejszych czasach takie 5 zł, czy tam 10 zł jest praktycznie nic nie warte - taka prawda

Dlatego też proponuje nie zmieniac cennika jeżeli chodzi o SMS premium, jeżeli ta cena zostanie no powiedzmy zmniejszona + prowizja cssetti powiedzmy, że na czysto z każdej uslugi zarabiamy od 4-do 5 zł

 

 

Cennik VIP

 

7 dni - koszt 4,92 zł SMS  | 5 zł PSC/BLIK/PAYPAL |

14 dni - koszt 7,38 zł SMS | 7 zł PSC/BLIK/PAYPAL |

21 dni - koszt 11,07 zł  SMS | 10 zł PSC/BLIK/PAYPAL |

31 dni - koszt 17,22 zł SMS | 14 zł PSC/BLIK/PAYPAL |

 

Cennik SVIP:

7 dni - koszt 7,38 zł SMS / wychodzi 1,05 zł na 1 dzień | 7  zł PSC/BLIK/PAYPAL |

14 dni - koszt 11,08 zł SMS | 10  zł PSC/BLIK/PAYPAL |

21 dni - koszt 17,22 zł SMS | 15 zł PSC/BLIK/PAYPAL |

31 dni - koszt 23,37 | 20 zł PSC/BLIK/PAYPAL |

 

Przypomnę, że jednak wpłaty PSC/BLIK/PAYPAL dostajemy 100%

 

Oraz zastanawiam się na całkowitym wycofaniu usługi SuperVip na zawsze.

  • Lubię To! 2
  • Super! 1

image.png

b_350_20_323957_202743_f19a15_111111.png 

b_350_20_323957_202743_f19a15_111111.png
     

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Admin

@ Admin CS 1.6 [ODD2 #2]poproszę o wypowiedzi odnośnie cennika

 

oraz o pomysly na konkursy, aby zatrzymać jak najwięcej graczy

image.png

b_350_20_323957_202743_f19a15_111111.png 

b_350_20_323957_202743_f19a15_111111.png
     

Link to comment
Share on other sites

W dniu 23.07.2024 o 22:11, Kubaa. &gt;&gt; napisał:

Analizując cennik, doszedłem do pewnych wniosków - jeżeli chodzi o SMS wydaje mi się osobiście, że jest w miare dobrze. 

Aczkolwiek - pamiętajmy, że tylko garstka ludzi kupuje usługe VIP/SVIP  smsem premium, przeważnie ludzie są zainteresowani opcją BLIK, PayPal, Psc

Moim zdaniem, można zostawić cennik jeżeli chodzi o SMS premium aby już nie motać, aczkolwiek możemy zrobić cennik dotyczący platności Blik, Paypal,PSC

Pamiętajcie, że to są jedynie moje propozycje, 

rownież proszę pamiętać ze w dziejszych czasach takie 5 zł, czy tam 10 zł jest praktycznie nic nie warte - taka prawda

Dlatego też proponuje nie zmieniac cennika jeżeli chodzi o SMS premium, jeżeli ta cena zostanie no powiedzmy zmniejszona + prowizja cssetti powiedzmy, że na czysto z każdej uslugi zarabiamy od 4-do 5 zł

 

 

Cennik VIP

 

7 dni - koszt 4,92 zł SMS  | 5 zł PSC/BLIK/PAYPAL |

14 dni - koszt 7,38 zł SMS | 7 zł PSC/BLIK/PAYPAL |

21 dni - koszt 11,07 zł  SMS | 10 zł PSC/BLIK/PAYPAL |

31 dni - koszt 17,22 zł SMS | 14 zł PSC/BLIK/PAYPAL |

 

Cennik SVIP:

7 dni - koszt 7,38 zł SMS / wychodzi 1,05 zł na 1 dzień | 7  zł PSC/BLIK/PAYPAL |

14 dni - koszt 11,08 zł SMS | 10  zł PSC/BLIK/PAYPAL |

21 dni - koszt 17,22 zł SMS | 15 zł PSC/BLIK/PAYPAL |

31 dni - koszt 23,37 | 20 zł PSC/BLIK/PAYPAL |

 

Przypomnę, że jednak wpłaty PSC/BLIK/PAYPAL dostajemy 100%

 

Oraz zastanawiam się na całkowitym wycofaniu usługi SuperVip na zawsze.

Co do cennika tutaj moim zdaniem jest wszystko ok,

A co do konkursów można zrobić jakieś mini konkursy (które trwają coś około 2 tygodnie) w których można coś wygrać 

  • Lubię To! 1
Link to comment
Share on other sites

21 godzin temu, Kubaa. &gt;&gt; napisał:

@ Admin CS 1.6 [ODD2 #2]poproszę o wypowiedzi odnośnie cennika

Znikome zainteresowanie dlatego też aktualny cennik zostaje, ewentualnie w przyszłości na jakieś eventy będzie można zrobić upust w postaci zniżki na dane usługi. 

 

14 godzin temu, ZHP napisał:

A co do konkursów można zrobić jakieś mini konkursy (które trwają coś około 2 tygodnie) w których można coś wygrać 

Pytanie co wygrać, aktualnie jest za darmo steam dla aktywnych graczy z którego nikt nie korzysta. 

@ Kubaa. >> za pamięci dodaj informacje w reklamach na czacie o aktualnej proporcji darmowego steam. 

Zarówno @ Admin CS 1.6 [ODD2 #2]również starajcie się na mikrofonie graczy informować o takim evencie. Dzięki z góry za fatygę. 

 

Kubaa. >>,

Dodane

  • Lubię To! 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Warunki użytkowania