Jump to content
[ONLY DD2] RABAT 50% NA USŁUGI ×
[FFA] RABAT 50% NA USŁUGI ×

Recommended Posts

Witam,

wychodzę z propozycją zmiany obecnego domyślnego granata dymnego na taki który faktycznie będzie zasłoną dymną.

Obecny dla większości, ale najbardziej dla nonsteamów z 16bitową grafiką nie jest żadną przeszkodą, widzą przez niego niemalże wszystko.

Jest to niesamowicie irytujące i jeśli nie ma przeciwwskazań na wydajność pracy serwera proszę o zrobienie coś z tym.

Pozdrawiam

  • Lubię To! 3
Link to comment
Share on other sites

Niedawno wprowadzono lepsze smoki i dużo osób się spłakało, że im klatki uciekają więc wątpię, że ten pomysł będzie cieszył się powodzeniem. Ja zawsze przy takich propozycjach jestem na tak bo mam normalny komputer, a nie taki od czasu komunii i nie mam problemu ze spadkami fpsów

Link to comment
Share on other sites

Jest trochę graczy na serwerze, w tym ja, którzy 'biją' przez smoke, dlatego, że mapę znamy od dzieciaka i są miejsca w których oponenci wychodzą, wystarczy wyczuć tajming. Kolejna sprawa, czasami rzucacie smoke na gale na bramę na 'midzie'. Smoke leży pod bramą, a stojąc na pączkach nadal widać przejście na galę. Zapewne, wielokrotnie były żale na u@, że Desper widzi przez smoke. Tak widzę, jeśli rzucacie w ten sposób. 

Jeśli ktoś gra na komputerze ze zintegrowaną kartą graficzną, to jasne, że fpsy spadną do minimum. W obecnej formie, nie ma potrzeby zaostrzania intensywności smoke, takie jest moje zdanie.

Edited by Desper
  • Lubię To! 3
Link to comment
Share on other sites

Cytat

Smoke leży pod bramą, a stojąc na pączkach nadal widać przejście na galę.

Przy jednym smoku owszem widac ale jak sie rzuci 2/3 to juz przejscia na gali nie zobaczysz 

  • Lubię To! 1

pobranyplik(1).jpg.fa20e099897d8f5223daed1a93f37c44.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Preston napisał:

Przy jednym smoku owszem widac ale jak sie rzuci 2/3 to juz przejscia na gali nie zobaczysz 

Zgodzę się, przy 1/2 smoke coś tam widzimy, przy 3 zaczynają się schody, a przy 4 i dalej koniec kina letniego jak tt robi sprint na galę gdzieś w Kabulu.

  • Lubię To! 1
Link to comment
Share on other sites

Junior Admin

Moim zdaniem nie ma co znów kombinować z tymi dymami. Niestety nie da się doradzić każdemu z serwera. Jeden będzie miał lagi, drugiemu zaś fpsy spadają a znajdzie sie i 3ci ze nawet jak ma włączone 32bit to i tak będzie po części widział przez smoke-a. Tak więc po prostu starajcie sie rzucać granaty dymne zespołowo by przeciwnik was na pewno nie widział.

 

  • Lubię To! 2

giphy.webp

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
14 godzin temu, CreeN napisał:

Niedawno wprowadzono lepsze smoki i dużo osób się spłakało, że im klatki uciekają więc wątpię, że ten pomysł będzie cieszył się powodzeniem. Ja zawsze przy takich propozycjach jestem na tak bo mam normalny komputer, a nie taki od czasu komunii i nie mam problemu ze spadkami fpsów

Z drugiej strony tacy gracze to często lagerzy z kompem do co najwyżej do pasjansa.  Cqg..rwa.. Mój 10 letni laptop jakoś hasaaa..

 

7 godzin temu, Desper napisał:

Jest trochę graczy na serwerze, w tym ja, którzy 'biją' przez smoke, dlatego, że mapę znamy od dzieciaka i są miejsca w których oponenci wychodzą, wystarczy wyczuć tajming. Kolejna sprawa, czasami rzucacie smoke na gale na bramę na 'midzie'. Smoke leży pod bramą, a stojąc na pączkach nadal widać przejście na galę. Zapewne, wielokrotnie były żale na u@, że Desper widzi przez smoke. Tak widzę, jeśli rzucacie w ten sposób. 

Jeśli ktoś gra na komputerze ze zintegrowaną kartą graficzną, to jasne, że fpsy spadną do minimum. W obecnej formie, nie ma potrzeby zaostrzania intensywności smoke, takie jest moje zdanie.

Oczywiście schematy się powtarzają, a im większy chaos tym łatwiej o ŁATWY frag na takie wyczucie. 

Na przykład: 1:54 wchodzą galę, a ja z AWP wale :pepogg:

Oczywiście masz rację z tym smokiem, bo widać zarys modeli jak idą na gale, ale to tylko jeden z niewielu przykładów i kwestia skilla, wyczucia..

A mi bardziej chodzie o takie bezczelne akcje typu wychodzisz będąc TT z górnego  DYMU w opór, a jakiś ns wali ONE TAPA bo Cię widzi - nie ma innego uzasadnienia na to.

 

5 godzin temu, Preston napisał:

Przy jednym smoku owszem widac ale jak sie rzuci 2/3 to juz przejscia na gali nie zobaczysz 

16 bitowcy właśnie KLASZCZĄ. Nic im to nie robi.

A co do "normalnych", porządnych graczy z grafiką domyślną 32bit to się w pełni zgodzę.

 

3 godziny temu, Mr. Ambrozja napisał:

Moim zdaniem nie ma co znów kombinować z tymi dymami. Niestety nie da się doradzić każdemu z serwera. Jeden będzie miał lagi, drugiemu zaś fpsy spadają a znajdzie sie i 3ci ze nawet jak ma włączone 32bit to i tak będzie po części widział przez smoke-a. Tak więc po prostu starajcie sie rzucać granaty dymne zespołowo by przeciwnik was na pewno nie widział.

 

Luźna propka, jak nie przejdzie bo sprawdzali to w porządku. Jakoś się przeżyje.

Moim zdaniem to usprawnienie gameplaya, ale perspektywy mogą jednak na to wpływać..

Decydujcie.. :peepoJuice:

Edited by zpriggan
  • Lubię To! 2
Link to comment
Share on other sites

Ja mam 32 i widze w tych sg lebkow, dodatkowo wystarczy centerplayernames to nawet w czarnym sg sie napis pojawi. Umawialismy z chlopkami smoke juz , obszar, kolor, szerokosc. Mozna oczywiscie tez kombinowac i nie przebiegac gali bez wskoczenia na murek 😃

  • Lubię To! 5
Link to comment
Share on other sites

Wystarczy jeden dobry sg i po sprawie, ale jak większość rzuca je byle przed siebie to później zdziwienie, że przez nie dostajecie. Co do nsów, możecie im nawet postawić ścianę z bazaltu to i tak śmieć cię przez nią przeskanuje.

Preston,

Obrazy zatrzymaj dla siebie.
 

  • Lubię To! 3
Link to comment
Share on other sites

  • Lubię To! 1

pobranyplik(1).jpg.fa20e099897d8f5223daed1a93f37c44.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Na razie smoki zostają takie jakie są jak wleci jakaś korekta odnośnie nich to zedytuje temat

  • Lubię To! 4

spacer.png

Link to comment
Share on other sites

Regulamin serwer mówi 

Cytat

2. Zabrania się grania na grafice 16'bitowej (Software oraz D3D).  (Ban na 7 dni).

Admin ma prawo zrobić ss;y graczowi jeżeli podejrzewa grę na 16 bit. 

Odrzucam. 

Link to comment
Share on other sites

propozycja-odrzucona.png

pobranyplik(1).jpg.fa20e099897d8f5223daed1a93f37c44.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Warunki użytkowania