zpriggan Posted June 24 Share Posted June 24 Witam, wychodzę z propozycją zmiany obecnego domyślnego granata dymnego na taki który faktycznie będzie zasłoną dymną. Obecny dla większości, ale najbardziej dla nonsteamów z 16bitową grafiką nie jest żadną przeszkodą, widzą przez niego niemalże wszystko. Jest to niesamowicie irytujące i jeśli nie ma przeciwwskazań na wydajność pracy serwera proszę o zrobienie coś z tym. Pozdrawiam 3 Mój MAL https://myanimelist.net/profile/wontekk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 25 Share Posted June 25 Niedawno wprowadzono lepsze smoki i dużo osób się spłakało, że im klatki uciekają więc wątpię, że ten pomysł będzie cieszył się powodzeniem. Ja zawsze przy takich propozycjach jestem na tak bo mam normalny komputer, a nie taki od czasu komunii i nie mam problemu ze spadkami fpsów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desper Posted June 25 Share Posted June 25 (edited) Jest trochę graczy na serwerze, w tym ja, którzy 'biją' przez smoke, dlatego, że mapę znamy od dzieciaka i są miejsca w których oponenci wychodzą, wystarczy wyczuć tajming. Kolejna sprawa, czasami rzucacie smoke na gale na bramę na 'midzie'. Smoke leży pod bramą, a stojąc na pączkach nadal widać przejście na galę. Zapewne, wielokrotnie były żale na u@, że Desper widzi przez smoke. Tak widzę, jeśli rzucacie w ten sposób. Jeśli ktoś gra na komputerze ze zintegrowaną kartą graficzną, to jasne, że fpsy spadną do minimum. W obecnej formie, nie ma potrzeby zaostrzania intensywności smoke, takie jest moje zdanie. Edited June 25 by Desper 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Preston Posted June 25 Share Posted June 25 Cytat Smoke leży pod bramą, a stojąc na pączkach nadal widać przejście na galę. Przy jednym smoku owszem widac ale jak sie rzuci 2/3 to juz przejscia na gali nie zobaczysz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desper Posted June 25 Share Posted June 25 2 godziny temu, Preston napisał: Przy jednym smoku owszem widac ale jak sie rzuci 2/3 to juz przejscia na gali nie zobaczysz Zgodzę się, przy 1/2 smoke coś tam widzimy, przy 3 zaczynają się schody, a przy 4 i dalej koniec kina letniego jak tt robi sprint na galę gdzieś w Kabulu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Ambrozja Posted June 25 Junior Admin Share Posted June 25 Moim zdaniem nie ma co znów kombinować z tymi dymami. Niestety nie da się doradzić każdemu z serwera. Jeden będzie miał lagi, drugiemu zaś fpsy spadają a znajdzie sie i 3ci ze nawet jak ma włączone 32bit to i tak będzie po części widział przez smoke-a. Tak więc po prostu starajcie sie rzucać granaty dymne zespołowo by przeciwnik was na pewno nie widział. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zpriggan Posted June 25 Author Share Posted June 25 (edited) 14 godzin temu, CreeN napisał: Niedawno wprowadzono lepsze smoki i dużo osób się spłakało, że im klatki uciekają więc wątpię, że ten pomysł będzie cieszył się powodzeniem. Ja zawsze przy takich propozycjach jestem na tak bo mam normalny komputer, a nie taki od czasu komunii i nie mam problemu ze spadkami fpsów Z drugiej strony tacy gracze to często lagerzy z kompem do co najwyżej do pasjansa. Cqg..rwa.. Mój 10 letni laptop jakoś hasaaa.. 7 godzin temu, Desper napisał: Jest trochę graczy na serwerze, w tym ja, którzy 'biją' przez smoke, dlatego, że mapę znamy od dzieciaka i są miejsca w których oponenci wychodzą, wystarczy wyczuć tajming. Kolejna sprawa, czasami rzucacie smoke na gale na bramę na 'midzie'. Smoke leży pod bramą, a stojąc na pączkach nadal widać przejście na galę. Zapewne, wielokrotnie były żale na u@, że Desper widzi przez smoke. Tak widzę, jeśli rzucacie w ten sposób. Jeśli ktoś gra na komputerze ze zintegrowaną kartą graficzną, to jasne, że fpsy spadną do minimum. W obecnej formie, nie ma potrzeby zaostrzania intensywności smoke, takie jest moje zdanie. Oczywiście schematy się powtarzają, a im większy chaos tym łatwiej o ŁATWY frag na takie wyczucie. Na przykład: 1:54 wchodzą galę, a ja z AWP wale Oczywiście masz rację z tym smokiem, bo widać zarys modeli jak idą na gale, ale to tylko jeden z niewielu przykładów i kwestia skilla, wyczucia.. A mi bardziej chodzie o takie bezczelne akcje typu wychodzisz będąc TT z górnego DYMU w opór, a jakiś ns wali ONE TAPA bo Cię widzi - nie ma innego uzasadnienia na to. 5 godzin temu, Preston napisał: Przy jednym smoku owszem widac ale jak sie rzuci 2/3 to juz przejscia na gali nie zobaczysz 16 bitowcy właśnie KLASZCZĄ. Nic im to nie robi. A co do "normalnych", porządnych graczy z grafiką domyślną 32bit to się w pełni zgodzę. 3 godziny temu, Mr. Ambrozja napisał: Moim zdaniem nie ma co znów kombinować z tymi dymami. Niestety nie da się doradzić każdemu z serwera. Jeden będzie miał lagi, drugiemu zaś fpsy spadają a znajdzie sie i 3ci ze nawet jak ma włączone 32bit to i tak będzie po części widział przez smoke-a. Tak więc po prostu starajcie sie rzucać granaty dymne zespołowo by przeciwnik was na pewno nie widział. Luźna propka, jak nie przejdzie bo sprawdzali to w porządku. Jakoś się przeżyje. Moim zdaniem to usprawnienie gameplaya, ale perspektywy mogą jednak na to wpływać.. Decydujcie.. Edited June 25 by zpriggan 2 Mój MAL https://myanimelist.net/profile/wontekk Link to comment Share on other sites More sharing options...
joolz. Posted June 26 Share Posted June 26 Ja mam 32 i widze w tych sg lebkow, dodatkowo wystarczy centerplayernames to nawet w czarnym sg sie napis pojawi. Umawialismy z chlopkami smoke juz , obszar, kolor, szerokosc. Mozna oczywiscie tez kombinowac i nie przebiegac gali bez wskoczenia na murek 😃 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fauster Posted June 27 Share Posted June 27 Wystarczy jeden dobry sg i po sprawie, ale jak większość rzuca je byle przed siebie to później zdziwienie, że przez nie dostajecie. Co do nsów, możecie im nawet postawić ścianę z bazaltu to i tak śmieć cię przez nią przeskanuje. Preston, June 27 Obrazy zatrzymaj dla siebie. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Preston Posted June 28 Share Posted June 28 @ onajN ?? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
onajN Posted June 28 Share Posted June 28 Na razie smoki zostają takie jakie są jak wleci jakaś korekta odnośnie nich to zedytuje temat 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Joker.^^ Posted July 14 Share Posted July 14 Regulamin serwer mówi Cytat 2. Zabrania się grania na grafice 16'bitowej (Software oraz D3D). (Ban na 7 dni). Admin ma prawo zrobić ss;y graczowi jeżeli podejrzewa grę na 16 bit. Odrzucam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Preston Posted July 14 Share Posted July 14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts