Caluj_W_Pierscien Posted March 31 Share Posted March 31 Cześć wszystkim! Chciałbym przedstawić kilka propozycji zmian, które, moim zdaniem, mogą znacząco poprawić jakość gry i balans na serwerze. Chciałbym zaprosić wszystkich do dyskusji na ten temat i zachęcam do dzielenia się swoimi opiniami. 1. Limit AWP na drużynę: 3 sztuki Przy pełnym serwerze (32 osoby) często zdarza się, że zbyt wielu graczy korzysta z AWP, co może zakłócać równowagę i dynamikę rozgrywki. Ustanowienie limitu 3 AWP na drużynę wydaje się rozsądnym rozwiązaniem, które zapobiegnie dominacji tej broni. 2. Ograniczenie ilości granatów dymnych: 3 na drużynę Obserwujemy, że czasami ilość granatów dymnych używanych w grze jest nadmierna. W zależności od ustawień graficznych, gracze doświadczają różnej widoczności przez dym, co może być niesprawiedliwe. Propozycja ograniczenia do 3 granatów dymnych na drużynę ma na celu zrównoważenie tego aspektu. 3. Maksymalnie 1 flashbang na gracza Obecnie dozwolone są 2 flashbangi na osobę, co w praktyce skutkuje ich nadmiernym wykorzystywaniem. Proponuję zmniejszenie tego limitu do 1, aby zwiększyć taktyczne znaczenie każdego użytego flashbanga i zmniejszyć ogólny chaos spowodowany przez nadużywanie tych granatów. 4. Zwiększenie HP po podniesieniu do 100 Aktualnie po podniesieniu gracz ma tylko 50 HP, co często jest niewystarczające do dalszej skutecznej gry. Zwiększenie tej wartości do 100 HP pozwoli na bardziej dynamiczne i konkurencyjne rozgrywki, dając szansę na comeback. 5. Możliwość leczenia członków drużyny Jeśli podnoszenie zostanie na poziomie 50 HP, warto rozważyć wprowadzenie opcji leczenia między członkami drużyny. Dzięki temu gracze będą mogli wzajemnie wspierać się w trudnych sytuacjach, co zwiększy aspekt drużynowy gry. 6. Zmiana czasu wyświetlania głosowania na VIPa: Jako admin korzystający z bindów do AMX MOD X, zauważyłem problem, który może być irytujący. Otóż, pod koniec rundy, gdy działam w menu AMX, automatycznie uruchamia się głosowanie na VIPa na danej mapie, co skutkuje wyłączeniem mojego menu. Głosowanie odbywa się w 4 rundzie i dalsze głosowania są nie istotne w sumie... Moja propozycja polega na zmodyfikowaniu ustawień tak, aby głosowanie to nie wyświetlało się po 4 rundzie. Dzięki temu, admini będą mogli sprawniej zarządzać serwerem bez zakłóceń, szczególnie w kluczowych momentach gry. Proszę podzielcie się swoimi myślami i sugestiami dotyczącymi tych zmian. Pozdrawiam! Arek 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Preston Posted March 31 Share Posted March 31 (edited) @ Admin CS 1.6 [ODD2 #1] @ Użytkownik @ Kobieta 1. No mozna tak zrobic zobaczymy co powiedza inni. 2. nie, bez sensu 3. nie, bez sensu 4. nie, bez sensu 5. nie, jest granat od tego 6. z tym nic sie niestety zrobic nie da, wejscie w amx to nie jest 20 minut roboty tylko pare sekund po to masz binda. Edited March 31 by Preston 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rey Posted March 31 Share Posted March 31 1. Limit AWP na drużynę: 3 sztuki NIE. Zdecydowanie za mało. W takim wypadku z AWP będą korzystały tylko sVIPY - wystarczy, że klikną jeden przycisk. Dodatkowo taka liczba jest nie do pomyślenia przy 15 osobowym teamie. Jak już to ograniczenie do 7-8, ale nie wiem czy ma to jakikolwiek sens. Nie było kiedyś takiego ograniczenia na tym serwerze? (Może mi się mylić, bo w ciągu ostatnich 2 lat grałem na dużej ilości serwerów) 2. Ograniczenie ilości granatów dymnych: 3 na drużynę NIE. Smoke'i to jedne z najważniejszych taktycznych zagrań w CS'ie. 3. Maksymalnie 1 flashbang na gracza NEUTRAL. Załóżmy, że akcja dzieje się na longu. Na longa od strony CT nie da się wyjść, bo ma się mleko na twarzy od 10 sekundy rundy i potrafi się utrzymywać masakrycznie długo przez co idzie dostać szału. Natomiast od strony TT to jedyne zagranie, dzięki któremu mają szanse wyjść na długą, nawet gdy stoi na niej 10 CT'ków. 4. Zwiększenie HP po podniesieniu do 100 NIE. Niektórzy specjalnie mogą dać się zabijać mając mało hp, tylko po to, by ktoś ich odrodził. Dla mnie 50hp jest dobrze zbalansowaną kwotą. 5. Możliwość leczenia członków drużyny NIE. Jeśli to był ten serwer, to już była taka opcja. Ludzie stali całymi rundami gdzieś w kątach mapy i się leczyli. Zbędne jak są kulki mocy i wskrzeszanie. 6. Zmiana czasu wyświetlania głosowania na VIPa: --- 2 1 🎵 https://open.spotify.com/playlist/3Bn1NE2lQGG8N6MsTeLx5c?si=bfb11545532c461e 🎶 Link to comment Share on other sites More sharing options...
joolz. Posted March 31 Share Posted March 31 1. Spoko 2. W bez jaj. W tych sg i tak widac. Ludzie nie mysla totalnie wiec sg czy fb to jedno i to samo, rzucane na pale. 3. Flesze nie oslepiaja swoich, dla mnie bez sensu. 4. Czemu gracz wywalajacy sie ma miec 100hp. Nie. 50 to juz duzo. Zginal, niektorzy stoja afk. Na nie 5. Leczenie przy podnoszeniu robiloby z tego serwera 4fun. Zadnego leczenia, zadnych x2 jumpow itp 6. Racja. Wyswietlanie broni, na sile, chce kupic auga, dostaje famasa mimo wyboru broni. Amxmod sie zamyka przy zmianie rundy. Tu jestem za zmianami 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Ambrozja Posted March 31 Junior Admin Share Posted March 31 1. Jezeli chodzi o limit AWP to zgodziłbym się na max 5 w kazdej drużynie. Dużo graczy (w tym ja) gra z awp i wiekszość ludzi też kupuje po to svipy by mieć od 3 rundy AWP. Po drugie tyle juz ze sobą gramy że każdy wie gdzie kto z awp stoi wiec co to za przeszkoda ? 2. I własnie po to są te granaty dymne by nie zawsze sciągnieli ciebie z AWP , wyobraż sobie ze jestes w tt wbijasz długą a wiekszość ct wraca z B i jak masz "zasmołkować" resp ct by przebiec na A skoro byłby limit SG ? Po drugie może jest taka opcja wprowadzenia na serwer podobnych granatów dymnych jak w cs2? Jest jakiś zamiennik ? Wtedy nie było by problemu ze ktoś widzi przez dym. 3. To jest aspekt dla TT którzy mają grać dynamicznie i wbijać rashem na bsa. Inaczej widzę obraz kampiących terro w górnym bo skonczyły sie FB po czym bedziemy co drugą osobę wyrzucali za cele mapy. Wtedy to dopiero byłby chaos. 4. Jestem na Nie. Podnosząc np 4 osoby w 40 sek to robi sie troszkę rywalizacja nie fair. 5. Nie, Wystarczy ze svipy dostają hp za zabójstwa 6. Mi to nie przeszkadza . Osobiście jak już wielokrotnie pisałem byłbym za dodaniem opcji +adminvoice i +interadminvoice ponieważ bindujac graczy ze maja biec do paki bądz ją podłożyć i tak to ignorują bądz są skupieni by zabić przeciwnika. Ta opcja na moje by dużo nam ułatwiła i wiem gadaliśmy już o tym ze gagi itp ale i tak jestem nadzieji ze kiedys dojdzie do skutku moja prośba. Dodałbym jeszcze ze można by było wyłaczyc podnoszenie granatów od swojego zawodnika. W sumie to tyle :P Mokrego Dyngusa :) 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
t0rbiq Posted March 31 Share Posted March 31 Ja to się wiele rozpisywał nie będę xd 1-5 na NIE 6 mi obojętne, przeklikam co wyskoczy i menu działa :D Pozdro! 2 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LoZeszty Posted March 31 Share Posted March 31 1 oczywiscie jestem za.Mi najbardziej zależy,żeby był limit max 3 awp na team,byłoby zaje...... 2 Jak już to 5 na drużyne i żeby tak długo nie trzymały 3 Jak najbardziej jeden wystarczy 4 Do stu to może troszke za dużo,ale do 80 byłoby całkiem spoko 5 Zbędne dodatkowe leczenie,samo podnoszenie wystraczy.Jak dla mnie podnoszenia też mogłoby nie być 6 Jestem za 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GramNaBotach Posted April 1 Share Posted April 1 1. Jedynie bym dodał wybór awp od 4/5 rundy z menu. Na nie 2. Przy full serwerze nie da się nigdzie bez tego wejść momentami. Na nie 3. To odbiera sens grania jako TT. Na nie 4. Jakieś 60HP mogłoby pomóc idealnie, żeby nie padać na 2 strzały z kałacha albo skana losowego od awp. (@ onajN @ Preston spójrzcie na to, imo pomogło by to bardzo) 5. Po to jest kulka na serwerze i podnoszenie. To i tak przedłuża rozgrywkę czasami. Na nie 6. To fakt momentami to przeszkadza przy próbie zbanowania/zmutowania/wyrzucenia gracza od razu ale to raptem 5sekund różnicy. Wyłączenie dla adminów tego albo jedna wiadomość na chacie najlepszej osoby to dobre rozwiązania. Neutral 1 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killuminati Posted April 1 Share Posted April 1 1. Kocham awp indie 2. nie 3. nie 4. nie 5. nie 6. to u nas jest jakieś głosowanie na vipa? a tego nie wyłączysz sobie /hud lub /hud1 ? 2 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BorysS Posted April 1 Share Posted April 1 (edited) -Serwer ma urok sam w sobie przez to jaki jest a z tego, co wiem to każde takie szersze propozycję zmieniające rozgrywkę były już wprowadzane, testowane i gracze szybko chcieli powrotu do poprzedniej formy. Osobiście jestem za tym, żeby modernizować serwer ale to co trzeba a nie to co dobrze funkcjonuje 1 . 3 Awki/team - już widzę jak się o nią zabijacie żeby ją mieć xD 2. Tak samo jak ktoś wspomniał wyżej - przez sg widać ;) 3. Bez 2 fb - sam nigdzie nie zrashujesz + na swoich fb nie działa więc no :0 4. Paniedzieju Coo xD - moim skromnym zdaniem odrodzenie to ma być bonus/dodatek a o leczeniu to bym całkowicie zapomniał - wskrzesisz 2x/jak nie więcej topowego zawodnika ze 100% hp i.. dalej sobie sami skleicie 5. Może jeszcze po wskrzeszeniu do 120 hp? Wybijcie mu to z głowy ino gibko !! xDD 6. @ t0rbiq , Róbta co chceta Edited April 1 by BorysS 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Joker.^^ Posted April 1 Share Posted April 1 (edited) W dniu 31.03.2024 o 20:45, Caluj_W_Pierscien napisał: 4. Zwiększenie HP po podniesieniu do 100 Zwiększyłem z 50hp do 60hp W dniu 31.03.2024 o 20:45, Caluj_W_Pierscien napisał: 1. Limit AWP na drużynę: 3 sztuki AWP został zmerfione. Poprawiono zarówno serwer konfiguracje. Czyli jest trochę więszy ping ale lepiej siada. Zmerfienie AWP - Skanując sciany strzał nie idzie automatycznie jak dusisz cały czas. Strzały z awp są bardziej celniejsze czyli musisz przymierzyć. Szybki przybliżenie jest mniej stabilniejsze. Nie wiem czy dobrze tłumaczyłem he @ t0rbiq Dodano FREE VIPa dla STEAM. Komenda: /freevip - jest opisane all co ma itp. Edited April 5 by onajN 1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caluj_W_Pierscien Posted April 1 Author Share Posted April 1 1 hour ago, `Joker.^^ said: Zwiększyłem z 50hp do 60hp AWP został zmerfione. Poprawiono zarówno serwer konfiguracje. Czyli jest trochę więszy ping ale lepiej siada. Spoko z HP, zauważyłem, że lepiej siada, cool dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomsonek Posted April 7 Global Mod Share Posted April 7 @ Właściciel CS 1.6 [ODD2 #1] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Preston Posted April 7 Share Posted April 7 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Preston Posted April 18 Share Posted April 18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts