Verti Napisano 13 Stycznia 2024 Wspierający Napisano 13 Stycznia 2024 Nick: VertiseQ Wiek: 27 Doświadczenie: Nie mam, ale warto spróbować. Czy używałeś kiedyś Panelu Moderatora?: Nie Ile dziennie możesz poświęcić czasu na forum?: Jestem ostatnio bardzo sporo na forum, praktycznie codziennie, więc mam sporo czasu. Dlaczego ty?(rozpisz się!): Witam, chciałbym pomóc tutaj na forum moderacji jak i administracji :) , nie mam doświadczenia jakiegoś w Panelu moderatora, ale jestem taką osobą która szybko czegoś się uczy, więc raczej nie powinno sprawić mi to jakiegoś problemu, jeśli chodzi o kulturę to mam, jestem raczej osobą spokojną, bezkonfliktową i przyjazną dla nowych jak i obecnych użytkowników, a także bardzo pomocną w razie jakiś problemów, jeśli chodzi o znajomość regulaminu, znam go bardzo dobrze, przeczytałem go nawet po kilka razy jak tutaj dołączałem. Także myślę że, dam sobie jakoś radę :D. Pozdrawiam 2
MiyaGu Napisano 14 Stycznia 2024 Napisano 14 Stycznia 2024 Można dać szanse - wykorzysta to w 100%. Szybko się uczy i da z siebie wszystko :D Aktywny na forum i pomocny. Doświadczenie to nie problem, ogarnie to :V Powodzenia Katsu :D 1 1
hayaTe^ Napisano 14 Stycznia 2024 Napisano 14 Stycznia 2024 Jestem na Tak +staż na sieci -doświadczenie (gdzieś musi je nabyć) +kulturka +aktywny Też nie widać po nim żeby pchał się na rangi, jedyne do czego mógłbym się przyczepić, to do sytuacji praktycznie sprzed roku, awans na mulitadmina cs;go i po 2 tygodniach rezygnacja. Miejmy nadzieję że tak się nie stanie jak dostanie awans. Ale oprócz tego nie widzę zastrzeżeń. Powodzenia! 1 1
sobifreestyle Napisano 14 Stycznia 2024 Napisano 14 Stycznia 2024 Również jestem na TAK - Doświadczenie (tak jak napisał @ Nigiri ) + Aktywny jesteś + Nie jesteś konfliktowy + Pomocny też jesteś Życzę powodzenia 1 Steam