Skocz do zawartości
★ [FORUM] MISS/MISTER GAMEFUTURE EDYCJA JESIEŃ - ZAPISY ★ ×
✦ [EVENT] Kurka Wodna - przypomnij sobie jak się grało ze znajomymi! ✦ ×

Rekomendowane odpowiedzi

Wspierający
Napisano

Nick: VertiseQ
Doświadczenie: Nie mam, ale warto spróbować.
Czy używałeś kiedyś Panelu Moderatora?: Nie
Ile dziennie możesz poświęcić czasu na forum?: Jestem ostatnio bardzo sporo na forum, praktycznie codziennie, więc mam sporo czasu.
Dlaczego ty?(rozpisz się!): Witam, chciałbym pomóc tutaj na forum moderacji jak i administracji :) , nie mam doświadczenia jakiegoś w Panelu moderatora, ale jestem taką osobą która szybko czegoś się uczy, więc raczej nie powinno sprawić mi to jakiegoś problemu, jeśli chodzi o kulturę to mam, jestem raczej osobą spokojną, bezkonfliktową i przyjazną dla nowych jak i obecnych użytkowników, a także bardzo pomocną w razie jakiś problemów, jeśli chodzi o znajomość regulaminu, znam go bardzo dobrze, przeczytałem go nawet po kilka razy jak tutaj dołączałem. Także myślę że, dam sobie jakoś radę :D. Pozdrawiam 

• Super! 2

giphy.gif

Napisano

Można dać szanse - wykorzysta to w 100%. Szybko się uczy i da z siebie wszystko :D 

Aktywny na forum i pomocny. Doświadczenie to nie problem, ogarnie to :V

Powodzenia Katsu :D

• Lubię To! 1
  • Dziękuje! 1
Napisano

Jestem na Tak 

+staż na sieci
-doświadczenie (gdzieś musi je nabyć)
+kulturka
+aktywny

Też nie widać po nim żeby pchał się na rangi, jedyne do czego mógłbym się przyczepić, to do sytuacji praktycznie sprzed roku, awans na mulitadmina cs;go i po 2 tygodniach rezygnacja. Miejmy nadzieję że tak się nie stanie jak dostanie awans.
Ale oprócz tego nie widzę zastrzeżeń. 

Powodzenia!

• Lubię To! 1
  • Dziękuje! 1
Napisano

Również jestem na TAK

- Doświadczenie (tak jak napisał @ Nigiri )

+ Aktywny jesteś

+ Nie jesteś konfliktowy

+ Pomocny też jesteś

Życzę powodzenia :pepeSmoke:

• Dziękuje! 1

Steam

Wspierający
Napisano