elo elo 350 Napisano 7 Stycznia 2024 Napisano 7 Stycznia 2024 Nick w grze: [KM] elo elo 350 Wiek: W kwietniu 23 Doświadczenie: Byłem adminem na paru sieciach, nawet i tu, coś niecoś potrafię Staż na serwerze: No gram od ponad roku, z przerwą, stały wyjadacz i #1 na gt jak było stare Znajomość AMXX [1-10]: 4/5 Sprawny mikrofon [TAK/NIE]: Tak Dlaczego chcesz admina?: Bo chcę pomóc obecnym, przyda się taki z doświadczeniem Kontakt: Steam/dc/ts3/forum (snap dla zainteresowanych) Twój SteamID: STEAM_0:0:218114888 Link do profilu steam: https://steamcommunity.com/id/ELOELO350/ Wsparcie serwera (nieobowiązkowe): Czasem coś wrzucę, na razie mam 80 zł na koncie 2 1 Przetłumacz na Angielski "A ja dzisiaj już nie usnę, bo nie ma Cię tutaj"
De3ViLLe Napisano 7 Stycznia 2024 Napisano 7 Stycznia 2024 @ Admin CS 1.6 [ODD2 #2]zapraszam do wypowiedzi 1 Przetłumacz na Angielski
Masterek1337 Napisano 7 Stycznia 2024 Napisano 7 Stycznia 2024 Na tak +Doświadczenie +Aktywność 1 1 Przetłumacz na Angielski
Don Diego Napisano 7 Stycznia 2024 Napisano 7 Stycznia 2024 Zdecydowanie na tak +Aktywny na serwerze + Bezkonfliktowy +Doświadczenie 1 1 Przetłumacz na Angielski
Noksiaczekkk Napisano 8 Stycznia 2024 Napisano 8 Stycznia 2024 Jestem na tak +doświadczenie +aktywny -czasami kulturka się kłania ale do ogarnięcia myślę 1 1 Przetłumacz na Angielski
MiyaGu Napisano 9 Stycznia 2024 Napisano 9 Stycznia 2024 Tak Aktywny, doświadczenie. Wie co ma robić. 1 1 Przetłumacz na Angielski