Jump to content

Opis Patcha 12.16


elo elo 350

Recommended Posts

Zasłużony

PATCH W SKRÓCIE:

LOL_12.16-PatchNotes-Infographic_1920x1080_TTan_v01_PL.jpg

Bohaterowie;

 082322_Udyr_Square.png Rework Udyra

Umięjętności w skrócie

Historia bohatera

Zwiastun rozgrywki

Motyw bohatera

Caitlyn.png Caitlyn

Caitlyn_Headshot.png Umiejętność bierna - w głowę

WSPÓŁCZYNNIK OBRAŻEŃ OD ATAKU 60/85/110% (w zależności od poziomu) ⇒ 60/90/120% (w zależności od poziomu)

CaitlynR.png R — Strzał w dziesiątkę

NOWOŚĆ: STRZELECTWO WYBOROWE Obrażenia są teraz zwiększone o 0-25% w zależności od bieżącej szansy na trafienie krytyczne.

Diana.png Diana

Umiejętność bierna: zmniejszone frontalne obrażenia obszarowe. E: zwiększone skalowanie z mocą umiejętności.

Diana_Passive_LunarBlade.png Umiejętność bierna - Ostrze księżycowej poświaty

OBRAŻENIA WZMOCNIONYCH FRONTALNYCH OBRAŻEŃ OBSZAROWYCH: 20-250 pkt. (w zależności od poziomu) (+50% mocy umiejętności) ⇒ 20-220 pkt. (w zależności od poziomu) (+50% mocy umiejętności) (Uwaga: Porównanie obrażeń podstawowych na kolejnych poziomach: Poziom 6: 55 pkt. ⇒ 45 pkt., poziom 11: 120 pkt. ⇒ 95 pkt., poziom 16: 210 pkt. ⇒ 170 pkt.)

DianaTeleport.png E — Lunarny doskok

OBRAŻENIA MAGICZNE: 50/70/90/110/130 pkt. (+45% mocy umiejętności) ⇒ 50/70/90/110/130 pkt. (+50% mocy umiejętności)

Draven.png Draven

DravenSpinning.png Q — Wirujący topór

OBRAŻENIA PODSTAWOWE: 45/50/55/60/65 pkt. ⇒ 40/45/50/55/60 pkt.

Irelia.png Irelia

PODSTAWOWE STATYSTYKI;

PODSTAWOWA ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ: 28 pkt. ⇒ 30 pkt.

PRZYROST PANCERZA: 4,2 pkt. ⇒ 4,7 pkt.

Jayce.png Jayce

082322_jayce_to_the_skies.png Q (FORMA MŁOTA) — KU NIEBIOSOM!

OBRAŻENIA: 55/95/135/175/215/255 pkt. (+120% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 55/100/145/190/235/280 pkt. (+120% dodatkowych obrażeń od ataku)

082322_jayce_thundering_blow.png E (FORMA MŁOTA) — CIOS GROMU

OBRAŻENIA: 8/10,4/12,8/15,2/17,6/20% maksymalnego zdrowia celu (100% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 8/10,8/13,6/16,4/19,2/22% maksymalnego zdrowia celu (100% dodatkowych obrażeń od ataku)

Kaisa.png Kai'sa

Kaisa_Passive.png UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — DRUGA SKÓRA

PODSTAWOWE OBRAŻENIA PLAZMY PRZY TRAFIENIU: 4–16 pkt. (w zależności od poziomu) ⇒ 5–23 pkt. (w zależności od poziomu)

DODATKOWE OBRAŻENIA ŻRĄCYCH RAN ZA KAŻDY ŁADUNEK PLAZMY NAŁOŻONY PRZED UŻYCIEM: 1–8 pkt. (w zależności od poziomu) ⇒ 1–12 pkt. (w zależności od poziomu)

KaisaQ.png Q — ICATHIAŃSKI DESZCZ

OBRAŻENIA OD KAŻDEGO POCISKU: 40/55/70/85/100 pkt. (+50% dodatkowych obrażeń od ataku; +25% mocy umiejętności) ⇒ 40/55/70/85/100 pkt. (+50% dodatkowych obrażeń od ataku; +30% mocy umiejętności)

KaisaR.png R — INSTYNKT ZABÓJCY

WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY: 70/90/110 pkt. (+90/135/180% obrażeń od ataku; +90% mocy umiejętności) ⇒ 70/90/110 pkt. (+90/135/180% obrażeń od ataku;+120% mocy umiejętności)

Malphite.png Malphite

Malphite_GraniteShield.png UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — GRANITOWA TARCZA

CZAS ODNOWIENIA (POZIOM 1/7/13): 10/8/6 sek. ⇒ 8/7/6 sek.

Obduracy.png W — TRZASK PIORUNA

CZAS ODNOWIENIA: 12 sek. na wszystkich poziomach ⇒ 12/11,5/11/10,5/10 sek.

Poppy.png Poppy

PoppyQ.png Q — UDERZENIE MŁOTEM

MAKSYMALNE OBRAŻENIA PROCENTA ZDROWIA ZADAWANE STWOROM/POTWOROM: 50/80/110/140/170 pkt. ⇒ 30/60/90/120/150 pkt. (Uwaga: wspomniane maksymalne obrażenia mają zastosowanie do pierwszego i wtórnego użycia umiejętności)

Tristana.png Tristana

TristanaQ.png Q — SZYBKI OSTRZAŁ

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU: 50/65/80/95/110% ⇒ 65/80/95/110/125%

Yuumi.png Yuumi

E — ZIUUM

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU: 20% (+6% na 100 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 20% (+2% na 100 pkt. mocy umiejętności)

CZAS ODNOWIENIA: 12/11/10/9/8 sek. ⇒ 12/11,5/11/10,5/10 sek.

Zeri.png Zeri

ZeriQ.png Q — SZYBKA SERIA

OBRAŻENIA: 8/11/14/17/20 pkt. (+105/110/115/120/125% obrażeń od ataku) (+60% mocy umiejętności) ⇒ 8/11/14/17/20 pkt. (+100/105/110/115/120% obrażeń od ataku) (+60% mocy umiejętności)

ZeriW.png W — LASEROWY WSTRZĄS

OBRAŻENIA: 20/55/90/125/160 pkt. (+130% obrażeń od ataku) (+60% mocy umiejętności) ⇒ 20/55/90/125/160 pkt. (+100% obrażeń od ataku) (+40% mocy umiejętności)

Zoe.png Zoe

ZoeW.png W — ZŁODZIEJKA CZARÓW

NOWE: ZŁODZIEJE CZARÓW Stwory zabite przez sojuszniczych bohaterów od teraz też będą upuszczać kule, jeśli Zoe znajduje się w zasięgu 1500 jedn.

ZoeE.png E — SENNA BAŃKA KŁOPOTÓW

OBRAŻENIA MAGICZNE: 60/100/140/180/220 pkt. (+40% mocy umiejętności) ⇒ 70/110/150/190/230 pkt. (+45% mocy umiejętności)

MAKSYMALNE OBRAŻENIA OD PĘKNIĘCIA: 60/100/140/180/220 pkt. (+40% mocy umiejętności) ⇒ 70/110/150/190/230 pkt. (+45% mocy umiejętności)

Zyra.png Zyra

ZyraE.png E — KORZENNY UŚCISK

CZAS TRWANIA BLOKADY PO RZUCENIU UMIEJĘTNOŚCI: 0,15–0,4 sek. ⇒ 0,15 sek.

PRZEDMIOTY;

120821_Evenshroud.png Zasłona równości

CZAS DZIAŁANIA: 4 sek. ⇒ 5 sek.

WZMOCNIENIE OBRAŻEŃ ISKRZENIA: 9% ⇒ 10%

(Uwaga: Te same zmiany zostaną zastosowane wobec Równonocy, mistrzowskiego przedmiotu Ornna)

Tryb gry;

SUPERKSIĘGA CZARÓW

KSIĘGA CZARÓW JEDEN ZA WSZYSTKICH

Każda gra w trybie Superksięga Czarów będzie mieć niewielką szansę na wystąpienie wyjątkowo zabawnego rodzaju rozgrywki. Kiedy już to nastąpi, to z całą pewnością wywrze wyjątkowo duży wpływ na mecz. Już się nie możemy doczekać, kiedy zaczniecie się tym ROZKOSZOWAĆ!

NAPRAWIONE BŁĘDY

R Annie i R Viktora nie aktywują już Płaszcza Nimbu, kiedy bohaterowie zmieniają położenie swojej superumiejętności.

Właściwie, po namyśle, stwory oblężnicze dawały za dużo złota! Teraz już od pierwszej fali oblężniczej będą one zapewniać o 3 szt. złota mniej, z limitem 101 szt. złota około 12 minuty gry.

Akshan przestanie strzelać podczas trwania Heroicznego Zamachu, gdy używa R Luciana.

Aphelios nie będzie już T-pozować po rzuceniu niektórych superumiejętności.

SYSTEMY BEHAWIORALNE

W przypadku zablokowania czatu ogólnego wszyscy gracze z drużyny przeciwnej pozostają wyciszeni na ekranie podsumowania rozgrywki.

Ustawienie umożliwiające włączenie/wyłączenie czatu ogólnego w grze jest teraz dostępne z poziomu klienta League.

PUCHAR CLASH NOXUSU

 Tworzenie drużyn na pierwszy weekend Pucharu Clash Noxusu rozpoczyna się 29 sierpnia, a rozgrywki odbędą się 3 i 4 września. 

POSTĘP

Skórki banera odzwierciedlające poprzednie rangi gracza zostaną wprowadzone w patchu 12.16. Kliknijcie ikonę przywoływacza w prawym górnym rogu klienta — stamtąd będziecie mogli wyposażyć skórkę banera.

ZAWARTOŚĆ MITYCZNA

 Mityczny Sklep podlega rotacji w tym patchu! Ta będzie jednak niewielka, co oznacza, że jedynie powracające prestiżowe skórki i nowe Mityczne Barwy podlegają rotacji. Następna duża rotacja odbędzie się w patchu 12.18. 

JUŻ DOSTĘPNE

Lux z Akademii Bojowej (Prestiżowa) — 150 ME, dostępne do patcha 12.18

PROJEKT Zed (Prestiżowy) — 125 ME, dostępne do patcha 12.18

Mityczna Barwa Ezreala z Akademii Bojowej + Ikona — 40 ME, dostępne do patcha 12.18

OPUSZCZAJĄ MITYCZNY SKLEP

Aatrox Krwawego Księżyca (Prestiżowy)

Malphite Mrocznej Gwiazdy (Prestiżowy)

Mityczna Barwa Czarodziejki Gwiazd Jinx + Ikona

AKTUALIZACJE EFEKTÓW WIZUALNYCH

Fizz.png Fizz

 W tym patchu wprowadziliśmy kilka aktualizacji efektów wizualnych podstawowej i starszych skórek Fizza! 

Podstawowa: Całkowita przeróbka.

Fizz z Atlantydy: Taka sama jak podstawowa, ale różni się efektami R i W.

Fizz z Tundry: Taka sama jak podstawowa, ale różni się efektami R i W.

Rybak Fizz: Taka sama jak podstawowa, ale różni się efektami R i W.

Fizz z Pustki: Całkowita przeróbka.

Króliczek Fizz: Całkowita przeróbka.

Supergalaktyczny Fizz: Całkowita przeróbka.

Fizz z Oddziału Omega: Zmiany w Q i R odzwierciedlają nową skórkę podstawową, nowy bierny znacznik W.

Piezz: Zmiany w Q i R odzwierciedlają nową skórkę podstawową, nowy bierny znacznik W.

Piezz (Prestiżowa): Zmiany w Q i R odzwierciedlają nową skórkę podstawową, nowy bierny znacznik W.

Diablik Fizz: Zmiany w Q i R odzwierciedlają nową skórkę podstawową, nowy bierny znacznik W.

 

NAPRAWIONE BŁĘDY I DROBNE ZMIANY

Naprawiono błąd, w wyniku którego czas odnowienia Uwolnionej Teleportacji po przemianie korzystał ze współczynnika przyspieszenia umiejętności, a nie przyspieszenia czarów przywoływacza.

Naprawiono błąd, w wyniku którego preferencje panelu run i statystyk nie zapisywały się między kolejnymi grami.

Naprawiono błąd, w wyniku którego sojusznicy mogli cofnąć ulepszenia broni Ornna, jeśli zostały one ulepszone wewnątrz fontanny.

Naprawiono błąd, w wyniku którego liczniki czasu Beczki Gangplanka nie wyświetlały się prawidłowo.

Naprawiono błąd, w wyniku którego R Siona umożliwiało mu wchodzenie w przesadnie ostrzejsze zakręty.

Naprawiono błąd, w wyniku którego ikony wzmocnień Rell nie wyświetlały się prawidłowo po rzuceniu przez nią W.

Naprawiono błąd, w wyniku którego opisy Teemo nie oddawały ostatnich zmian w koszcie many.

Zaktualizowano E Trundle’a, aby efekty wizualne lepiej oddawały czas trwania pola trafienia tej umiejętności.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Zac posiadający duszę Górskiego Smoka mógł się wskrzesić dzięki swojej umiejętności biernej, nawet gdy jego kapki zginęły.

Naprawiono błąd, w wyniku którego licznik postępu na ekranie podsumowania rozgrywki niepoprawnie wyświetlał ilość poczynionego postępu.

Naprawiono błąd, w wyniku którego wyzwanie „Perfekcjonista” nie wyświetlało poprawnie postępu poczynionego w kierunku wypełnienia tego wyzwania.

Naprawiono błąd, w wyniku którego wyzwanie „Szkodliwa terapia” nie postępowało naprzód, jeśli skorzystano z reliktu zdrowia na ARAM-ie.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Ostrze Zniszczonego Króla zadawało mniejsze obrażenia, jeśli kupiono je po zakupie innego przedmiotu zadającego obrażenia.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Płaszcz Nimbu aktywował się, gdy zaczynano rzucać Uwolnioną Teleportację, a nie po zakończeniu jej rzucania.

Naprawiono błąd, w wyniku którego ikony umiejętności nie wyświetlały się jako rzucane, nawet jeśli były w tym momencie rzucane.

Naprawiono błąd, w wyniku którego kwestia dialogowa żartu Setta nie odtwarzała się.

Naprawiono błąd, w wyniku którego napis „Niewrażliwość na kontrolę tłumu” nie wyświetlał się nad paskami zdrowia postaci przy używaniu umiejętności takich jak Ragnarok Olafa.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Aphelios mógł unieruchomić Sivir swoim Gravitum, nawet jeśli aktywowała ona swoją Tarczę Magii.

Naprawiono błąd wizualny pojawiający się, gdy Sylas Przejmował Chronostrzaskanie Czarodzieja Gwiazd Ekko i Czarodzieja Gwiazd Ekko (Prestiżowego).

Naprawiono błąd, w wyniku którego E Yoricka ściągało agresję stworów, jeśli ghule zadawały dodatkowe obrażenia.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Błysk stawał się niefunkcjonalny, jeśli gracz korzystał z Hextechowego Błyskalazku, a czas odnowienia Błysku kończył się chwilę przed wyjściem z Hexbramy.

Naprawiono błąd, w wyniku którego E Rell mogło ładować Łzę Bogini, zmieniając obieranych za cel sojuszników.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Poskramiaczka Potworów Lulu przyczyniała się do postępów w kierunku wyzwania „Styl vintage”, mimo że nie jest to skórka limitowana.

NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY;

Opancerzony tytan Nasus

082322_Steel_Valkyries_Nasus_Splash_v2.jpg

Janna z Cyberaureolą 

082322_Steel_Valkyries_Janna_Splash_v2.jpg

Janna z Cyberaureolą (Prestiżowa edycja)

082322_Prestige_Steel_Valkyries_Janna_Splash_v2.jpg

Camille Dowódczyni Uderzeniowa

082322_Steel_Valkyries_Camille_Splash_v2.jpg

Lucian Paladyn Uderzeniowy

082322_Steel_Valkyries_Lucian_Splash_v2.jpg

Źródło: klik

"A ja dzisiaj już nie usnę, bo nie ma Cię tutaj"

eloelosygnatura.png.ce4a9049350d3204ce8a615cf25fe838.png.370d80c95910ce247db0750f562f393d.png

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Warunki użytkowania