Jump to content
★ WSPARCIE ONLY DD2 ★ ×

#5 Wywiad z lukash

GameFuture.pl

Recommended Posts

• BOT GameFuture.pl

spacer.png

Dzisiejszy wywiad przeprowadzę z @lukash. Mam nadzieję, że w ten pochmurny dzień będzie się Wam przyjemnie czytało.
Zapraszam do zapisów na kolejne wywiady  Zapisz się!

spacer.png

[P] Dzień dobry, sądząc po Nicku mogę przywitać Pana Łukasza prawda? Co byś mógł nam na wstępie o sobie powiedzieć?

[O] Hej, nick dobrze podpowiada. Mam 17 lat, mieszkam w Świętochłowicach, specjalizuję się w informatyce i jestem technikiem tutaj.

[P] Informatyka to szeroki temat, coś dokładniej Cię interesuje?

[O] Przede wszystkim interesują mnie sieci i programowanie. W ostatnim czasie to najbardziej intensywnie programuję i tworzę nowy projekt, który pojawi się na GameFuture i nie tylko.

[P] Zaciekawiłeś mnie tym projektem. Uchylisz rąbka tajemnicy na ten temat?  Czy wolisz potrzymać to jeszcze w sekrecie?

[O] Na pewno będzie to coś związanego z discordem, serwerami gier. Ogólnie to może być spore wsparcie w integracji Discord - serwery - forum na wielu sieciach serwerów, a co za tym idzie, to będzie wsparcie dla rozwoju tychże sieci.

[P] Brzmi to bardzo ciekawie, i na bardzo zajmujące zadanie. Zapewne zajmuje to bardzo dużo czasu, jednakże powiedz nam co robisz w tym wolnym czasie który Ci pozostaje?

[O] W sumie cały wolny czas to poświęcam na programowanie, ale czasami w coś zagram. Ostatnio sobie zrobiłem wolne i przeszedłem Sons of the Forest, które niedawno wyszło.

[P] Rozumiem, że nie ma w Twoim życiu drugiej połówki? Czy póki co wolisz żyć spokojniej bez kobiety co by stała nad głową?