Jump to content
「 REKRUTACJA NA STANOWISKO MODERATORA FORUM WYSTARTOWAŁA 」 ×
「 DWA LATA OD POWSTANIA PROJEKTU GAMEFUTURE.PL - DZIĘKUJEMY! 」 ×

Opis Patcha 12.13


elo elo 350

Recommended Posts

Zasłużony

PATCH W SKRÓCIE:

LOL_12.13-PatchNotes-Infographic_1920x1080_TTan_v02_PL.jpg

 

Nowa bohaterka, Nilah, Nieokiełznana Radość

Umiejętności

Historia Bohaterki

Zwiastun Bohaterki

Spojrzenie na Bohaterkę

BUFFY;

Sivir.png  Sivir

PODSTAWOWE STATYSTYKI

PODSTAWOWE ZDROWIE 632 pkt. ⇒ 600 pkt.

PODSTAWOWA MANA 325 pkt. ⇒ 340 pkt.

PRZYROST MANY 50 pkt. ⇒ 40 pkt.

PODSTAWOWA REGENERACJA MANY 1,6 pkt. ⇒ 1,2 pkt. na sek.

PRZYROST REGENERACJI MANY 0,18 pkt. ⇒ 0,16 pkt.

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 63 pkt. ⇒ 58 pkt.

PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 3 pkt. ⇒ 3,3 pkt.

PRZYROST PRĘDKOŚCI ATAKU 1,6% ⇒ 2%

 

Sivir_Passive.png   Umiejętność bierna - Zwinne kroki

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU: 35/40/45/50/55 jedn. ⇒ 55/60/65/70/75 jedn. (na poziomach 1/6/11/16/18)

CZAS TRWANIA DODATKOWEJ PRĘDKOŚCI RUCHU: 2 sek. ⇒ Zanika przez 1,5 sek.

SivirQ.png  Q - Ostrze bumerang

OBRAŻENIA PODSTAWOWE: 35/50/65/80/95 pkt. (+70/85/100/115/130% całkowitych obrażeń od ataku) (+50% mocy umiejętności) ⇒ 25/40/55/70/85 pkt. (+80/85/90/95/100% całkowitych obrażeń od ataku) (+60% mocy umiejętności)

CZAS ODNOWIENIA: 7 sek. na wszystkich poziomach ⇒ 10/9,5/9/8,5/8 sek.

CZAS RZUCENIA: 0,25 sek. ⇒ 0,25-0 sek. (wciąż skaluje się w dół z prędkością ataku)

NOWOŚĆ: KRYTYCZNY CHALICAR Teraz skaluje się z szansą na trafienie krytyczne, zadając maks. 50% dodatkowych obrażeń przy 100% szansie na trafienie krytyczne.

KOSZT MANY: 70/80/90/100/110 pkt. ⇒ 55/60/65/70/75 pkt.

PRĘDKOŚĆ POCISKU: 1350 jedn. ⇒ 1450 jedn. po rzucie i 1200 jedn. w trakcie powrotu

SivirW.png  W - Rykoszet

OBRAŻENIA: 30/45/60/75/90% całkowitych obrażeń od ataku ⇒ 30/35/40/45/50% całkowitych obrażeń od ataku

KOSZT MANY 75 pkt. ⇒ 60 pkt.

ZAKTUALIZOWANOCZAS DZIAŁANIA WZMOCNIENIA 3 ataki ⇒ 4 sek.

CZAS ODNOWIENIA 12/10,5/9/7,5/6 sek. ⇒ 10 sek. na wszystkich poziomach

NOWOŚĆ: PRZYSPIESZENIE Aktywacja Rykoszetu zapewnia teraz Sivir 20/25/30/35/40% dodatkowej prędkości ataku.

NOWOŚĆ: TRUDNA WIDOWNIA Teraz zadaje 80% obrażeń stworom.

MAKSYMALNA LICZBA ODBIĆ: Bez limitu ⇒ 8 odbić na atak

ZASIĘG ODBIĆ: 450 jedn. ⇒ 500 jedn. (uwaga: około jeden dodatkowy Teemo)

PRĘDKOŚĆ POCISKU PO ODBICIU: 700 jedn. ⇒ 1000 jedn.

NOWOŚĆ: PODWÓJNE ODBICIE Rykoszet może się teraz odbić z powrotem do celów, które zostały już wcześniej trafione, ale tylko raz. Rykoszet priorytetowo traktuje nowe cele.

SivirE.png  E - Tarcza magii

CZAS ODNOWIENIA: 22/19/16/13/10 sek. ⇒ 22/20/18/16/14 sek.

NOWOŚĆ: WESOŁE LECZONKO Blokowanie umiejętności wroga teraz leczy Sivir o 60/65/70/75/80% jej całkowitych obrażeń od ataku (+50% całkowitej mocy umiejętności).

NOWOŚĆ: NARA! Zablokowanie wrogiej umiejętności aktywuje teraz umiejętność bierną — Zwinne Kroki.

USUNIĘTO: NIE TAK SZYBKO Zablokowanie umiejętności wroga za pomocą E nie zwraca już many.

SivirR.png  R — Wielkie łowy

CZAS ODNOWIENIA 120/100/80 sek. ⇒ 100/85/70 sek.

CZAS TRWANIA: 8 sek. na wszystkich poziomach ⇒ 8/10/12 sek.

NOWOŚĆ: ŁOWY TRWAJĄ Jeśli Sivir weźmie udział w zabójstwie, podczas gdy wzmocnienie z jej R — Wielkich Łowów jest aktywne, czas trwania aury zostanie odświeżony.

NOWOŚĆ: CZAS ODNOWIENIA Ataki podstawowe Sivir podczas R — Wielkich Łowów teraz skracają czas odnowienia jej podstawowych umiejętności o 0,5 sek. za każdy atak.

USUNIĘTE: ŻEGNAJCIE, DOSTOJNI ŁOWCY Sivir nie zyskuje już dodatkowej prędkości ataku z R — Wielkich Łowów.

USUNIĘTE: WOLNE POCZĄTKI Nie zapewnia już Sivir i jej sojusznikom początkowego przypływu prędkości ruchu.

Corki.png Corki

GGun.png E — Karabin maszynowy

OBRAŻENIA OD KAŻDEGO DRAŚNIĘCIA 7,5/10,63/13,75/16,88/20 pkt. (+10% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 7,5/10,63/13,75/16,88/20 pkt. (+15% dodatkowych obrażeń od ataku)

MissileBarrage.png R — Ogień zaporowy

OBRAŻENIA RAKIETY: 90/125/160 pkt. (+15/45/75% obrażeń od ataku) (+20% mocy umiejętności) ⇒ 80/115/150 pkt. (+15/45/75% obrażeń od ataku) (+12% mocy umiejętności)

OBRAŻENIA POCISKU BURZĄCEGO: 180/250/320 pkt. (+30/90/150% obrażeń od ataku) (+40% mocy umiejętności) ⇒ 160/230/300 pkt. (+30/90/150% obrażeń od ataku) (+24% mocy umiejętności)

 Elise.png Elise

PODSTAWOWE STATYSTYKI

PODSTAWOWE ZDROWIE 625 pkt. ⇒ 650 pkt.

PRZYROST ZDROWIA 107 pkt. ⇒ 109 pkt.

PODSTAWOWY PANCERZ 27 pkt. ⇒ 30 pkt.

EliseHumanQ.png Q — Neurotoksyny (Ludzka postać)

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 40/70/100/130/160 pkt. ⇒ 40/75/110/145/180 pkt.

Evelynn.png Evelynn

Evelynn_Passive.png Umiejętność bierna - Demoniczny cień

SAMOLECZENIE PRZY NISKIM POZIOMIE ZDROWIA: 15-75 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 15-150 pkt. (na poziomach 1-18)

EvelynnW.png W — Pokusznie

ZMNIEJSZENIE ODPORNOŚCI NA MAGIĘ WROGA: 25/27,5/30/32,5/35% ⇒ 35/37,5/40/42,5/45%

EvelynnR.png R — Ostatnia pieszczota

NOWOŚĆ: ZABAWA W CHOWANEGO Teraz użycie R skraca czas odnowienia Umiejętności biernej — Demonicznego Cienia do 1,25 sekundy (zamiast wcześniejszych 4 sekund).

Fiddlesticks.png Fiddlesticks

FiddleSticksQ.png Q — Przerażenie

CZAS DZIAŁANIA PRZESTRASZENIA: 1/1,25/1,5/1,75/2 sek. ⇒ 1,25/1,5/1,75/2/2,25 sek.

FiddleSticksR.png R — Chmara kruków

OBRAŻENIA: 625/1125/1625 pkt. (+225% mocy umiejętności) ⇒ 750/1250/1750 pkt. (+250% mocy umiejętności)

Galio.png Galio

GalioQ.png Q — WICHRY WOJNY

OBRAŻENIA TORNADA OD KAŻDEGO DRAŚNIĘCIA: 2% (+0,66% za 100 pkt. mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu ⇒ 2,5% (+1% za 100 pkt. mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu

MAKSYMALNE OBRAŻENIA TORNADA: (W CIĄGU 5 SEK.) 8% (+2,64% za 100 pkt. mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu ⇒ 10% (+4% za 100 pkt. mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu

Gwen.png Gwen

PODSTAWOWE STATYSTYKI

PRZYROST REGENERACJI ZDROWIA 0,55 pkt. ⇒ 0,9 pkt. co 5 sek.

Gwen_Passive.png Umiejętność bierna- Tysiąc cięć

MAKSYMALNE OBRAŻENIA PRZECIWKO POTWOROM: 10 pkt. (+15%) ⇒ 6 pkt. (+10%)

GwenQ.png Q ― Ciach, ciach!

OBRAŻENIA OD KAŻDEGO CIACHNIĘCIA: 9/12/15/16/21 pkt. (+5% mocy umiejętności) ⇒ 10/14/18/22/26 pkt. (+5% mocy umiejętności)

OBRAŻENIA OD OSTATNIEGO CIACHNIĘCIA: 45/60/75/90/105 pkt. (+25% mocy umiejętności) ⇒ 60/80/100/120/140 pkt. (+35% mocy umiejętności)

ŚRODKOWE CIACHNIĘCIE: 100% obrażeń nieuchronnych ⇒ 75% obrażeń nieuchronnych

NOWOŚĆ: STWÓR WYBRAŁ KAMIEŃ Teraz zadaje 75% obrażeń stworom, które mają więcej niż 20% zdrowia.

NOWOŚĆ: STWÓR WYBRAŁ PAPIER Stwory poniżej 20% zdrowia otrzymują o 1000% więcej obrażeń.

GwenW.png W ― Uświęcona mgła

DODATKOWY PANCERZ I ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ: 12/14/16/18/20 pkt. (+5% mocy umiejętności) ⇒ 17/19/21/23/25 pkt. (+7% mocy umiejętności)

CZAS DZIAŁANIA: 5 sek. ⇒ 4 sek.

GwenE.png E ― UNIK I CIĘCIE

DODATKOWE OBRAŻENIA MAGICZNE PRZY TRAFIENIU: 10 pkt. (+15% mocy umiejętności) ⇒ 15 pkt. (+20% mocy umiejętności)

DODATKOWY ZASIĘG: 50 jedn. ⇒ 75 jedn.

CZAS ODNOWIENIA: 13/12/11/10/9 sek. ⇒ 13/12,5/12/11,5/11 sek.

CZAS ODNOWIENIA ZWRÓCONY ZA PIERWSZY ATAK PODSTAWOWY: 50% ⇒ 25/35/45/55/65%

GwenR.png R ― PRZESZYCIE

OBRAŻENIA ZA KAŻDĄ IGŁĘ: 30/55/80 pkt. (+8% mocy umiejętności) ⇒ 35/65/95 pkt. (+10% mocy umiejętności)

ZAKTUALIZOWANO: NOWE WZORKI Ponowne użycie resetuje się po zadaniu obrażeń wrogiemu bohaterowi ⇒ Ponowne użycie resetuje się po 1 sekundzie

Karthus.png Karthus

PODSTAWOWE STATYSTYKI

PODSTAWOWY PANCERZ 18 pkt. ⇒ 21 pkt.

PRZYROST ZDROWIA 101 pkt. ⇒ 110 pkt.

Kled.png Kled

KledQ.png Q — WNYKI NA LINIE (NA SKAARLU)

OBRAŻENIA POCZĄTKOWE: 30/55/80/105/130 pkt. (+60% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 30/55/80/105/130 pkt. (+65% dodatkowych obrażeń od ataku)

OBRAŻENIA PO DRUGIEJ AKTYWACJI: 60/110/160/210/260 pkt. (+120% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 60/110/160/210/260 pkt. (+130% dodatkowych obrażeń od ataku)

KledW.png W — AGRESYWNE SKŁONNOŚCI

CZAS ODNOWIENIA: 12/10,5/9/7,5/6 sek. ⇒ 11/9,5/8/6,5/5 sek.

MasterYi.png Master YI

PODSTAWOWE STATYSTYKI

ZASIĘG ATAKU: 125 jedn. ⇒ 175 jedn.

AlphaStrike.png Q — Cios alfa

NOWOŚĆ: WOLNY WYBÓR Gdy Cios Alfa dobiegnie końca, Yi znajdzie się w pozycji 75 jedn. przed swoim głównym celem ⇒ Domyślnie Master Yi znajdzie się w pozycji 75 jedn. przed swoim głównym celem. Podczas Ciosu Alfa gracz może kliknąć prawy przycisk myszy, by Master Yi znalazł się w pozycji oddalonej o 75 jedn. od celu, ale w kierunku kliknięcia.

Meditate.png W — Medytacja

CZAS ODNOWIENIA: 28 sek. ⇒ 9 sek.

KOSZT MANY: 50 pkt. ⇒ 40 pkt. +6% maks. many na sekundę

ZMNIEJSZENIE OBRAŻEŃ PODCZAS MEDYTACJI: 60/62,5/65/67,5/70% ⇒ 90% przez pierwsze 0,5 sek., zmniejszone do 60/62,5/65/67,5/70% na pozostały czas trwania ładowania

ZMNIEJSZENIE UTRZYMUJĄCYCH SIĘ OBRAŻEŃ: Na 0,5 sek. po zakończeniu Medytacji, lecz łącznie nie przekracza 4 sek. ⇒ Na 0,5 sek. po zakończeniu Medytacji

Olaf.png Olaf

PODSTAWOWE STATYSTYKI

REGENERACJA ZDROWIA: 8,5 pkt. ⇒ 6,5 pkt.

PRZYROST REGENERACJI ZDROWIA: 0,9 pkt. ⇒ 0,6 pkt.

REGENERACJA ZDROWIA NA 18. POZIOMIE: 23,8 pkt. ⇒ 16,7 pkt.

Olaf_Passive.png UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — GNIEW BERSERKERA

MAKSYMALNA DODATKOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU: 40-100% ⇒ 60-100% (na poziomach 1-18)

OlafAxeThrowCast.png Q — Rzut toporem

KOSZT MANY: 40/45/50/55/60 pkt. ⇒ 50/55/60/65/70 pkt.

Renekton.png Renekton

RenektonReignOfTheTyrant.png R — Dominus

OBRAŻENIA MAGICZNE OD KAŻDEGO DRAŚNIĘCIA: 25/50/75 pkt. (+10% mocy umiejętności) ⇒ 20/50/75 pkt. (+10% mocy umiejętności) (+10% obrażeń od ataku)

Taliyah.png Taliyah

UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — Skalna surferka

NOWOŚĆ: CZAS POSURFOWAĆ Czas odnowienia umiejętności biernej Taliyah nie będzie się już resetować po zadaniu obrażeń od efektów (np. Cierpienie Liandry’ego)

Taliyah_Passive.png Q — UTKANA SALWA

OBRAŻENIA JEDNEGO KAMIENIA: 40/60/80/100/120 pkt. (+50% mocy umiejętności) ⇒ 45/65/85/105/125 pkt. (+50% mocy umiejętności)

OBRAŻENIA PIĘCIU KAMIENI: 104/156/208/260/312 pkt. (+130% mocy umiejętności) ⇒ 117/169/221/273/325 pkt. (+130% mocy umiejętności)

OBRAŻENIA SKAŁY: 76/114/152/190/228 pkt. (+95% mocy umiejętności) ⇒ 85,5/123,5/161,5/199,5/237,5 pkt. (+95% mocy umiejętności)

KOSZT MANY: 60/65/70/75/80 pkt. ⇒ 55/60/65/70/75 pkt.

DODATKOWE OBRAŻENIA PRZECIWKO POTWOROM: 30 pkt. (+10% mocy umiejętności) ⇒ 25 pkt. (+10% mocy umiejętności)

NOWOŚĆ: MIĘDZY MŁOTEM A KOWADŁEM Trafienie potworów z dżungli skałą Taliyah (stworzoną podczas aktywacji Q na Wyjałowionej Ziemi) teraz ogłusza je na 3 sek.

TaliyahR.png R — ŚCIANA TKACZKI

ZAKTUALIZOWANO: JEDZIEMY R — Ściana Tkaczki nie przechodzi już w stan odnawiania się, gdy Taliyah zada obrażenia totemom lub pułapkom

Vex.png VEX

VexQ.png Q — Porywisty pocisk

CZAS ODNOWIENIA: 9/8/7/6/5 sek. ⇒ 8/7/6/5/4 sek.

OBRAŻENIA MAGICZNE: 60/105/150/195/240 pkt. (+60% mocy umiejętności) ⇒ 60/105/150/195/240 pkt. (+70% mocy umiejętności)

Volibear.png Volibear

VolibearQ.png Q — Grzmiące uderzenie

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU: 10/14/18/22/26% ⇒ 8/12/16/20/24%

OBRAŻENIA: 20/40/60/80/100 pkt. (+120% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 10/30/50/70/90 pkt. (+120% dodatkowych obrażeń od ataku)

VolibearW.png W — Wściekłe okaleczenie

OBRAŻENIA: 10/35/60/85/110 pkt. (+100% obrażeń od ataku) (+6% dodatkowego zdrowia) ⇒ 5/30/55/80/105 pkt. (+100% obrażeń od ataku) (+5% dodatkowego zdrowia)

VolibearE.png E — Rozszczepiacz niebios

OBRAŻENIA: 80/110/140/170/200 pkt. (+80% mocy umiejętności) (+11/12/13/14/15% maksymalnego zdrowia celu) ⇒ 80/110/140/170/200 pkt. (+80% mocy umiejętności) (+9/10/11/12/13% maksymalnego zdrowia celu)

LIMIT OBRAŻEŃ PRZECIWKO JEDNOSTKOM NIEBĘDĄCYM BOHATERAMI: 750 pkt. ⇒ 650 pkt.

PRZEDMIOTY;

6632_Fighter_T4_DivineSunderer.png?disposition=inline  BOSKI ŁAMACZ

OBRAŻENIA CZAROOSTRZA: (12% w zwarciu / 12% na dystans) maksymalnego zdrowia celu ⇒ 125% podstawowych obrażeń od ataku (+6% w zwarciu / 3% na dystans) maksymalnego zdrowia celu

LECZENIE: 50% czystych obrażeń (+(6% w zwarciu / 3% na dystans) maksymalnego zdrowia celu) ⇒ 65% czystych obrażeń (+(4,8% w zwarciu / 2,4% na dystans) maksymalnego zdrowia celu) (+100% podstawowych obrażeń od ataku)

MITYCZNA BIERNA PREMIA ZA LEGENDARNE PRZEDMIOTY: 5% przebicia pancerza i 5% przebicia odporności na magię ⇒ 3% przebicia pancerza i 3% przebicia odporności na magię

ZAKTUALIZOWANO: NIEZAPOMINAJKA Te same zmiany zostaną zastosowane wobec Bogobójcy, mistrzowskiego przedmiotu Ornna

4637_Mage_T3_DemonicEmbrace.png?disposition=inline  DEMONICZNY UŚCISK

ZAKTUALIZOWANO: PATRZCIE NA MNIE Bierne — Spojrzenie Azakana kumuluje się teraz, gdy zostanie nałożone przez kilku użytkowników (dany użytkownik nie może odświeżyć nałożenia tego efektu przez innego użytkownika).

6653_Mage_T4_LiandrysAnguish.png?disposition=inline  CIERPIENIE LIANDRY’EGO

ZAKTUALIZOWANO: DOSŁOWNA UDRĘKA Efekt bierny — Udręka kumuluje się teraz, gdy zostanie nałożona przez kilku użytkowników (dany użytkownik nie może odświeżyć nałożenia tego efektu przez innego użytkownika).

6691_Assassin_T4_DuskbladeOfDraktharr.png?disposition=inline  MROCZNE OSTRZE DRAKTHARRU

MITYCZNA BIERNA PREMIA ZA LEGENDARNE PRZEDMIOTY: 5 jedn. przyspieszenia umiejętności ⇒ 5 jedn. przyspieszenia umiejętności i 5 jedn. prędkości ruchu (to samo dotyczy Cieniotwórcy Draktharru, mistrzowskiego przedmiotu Ornna)

6692.png  ZAĆMIENIE

OBRAŻENIA EFEKTU Z DYSTANSU: 6% maks. zdrowia ⇒ 3% maks. zdrowia

MITYCZNA BIERNA PREMIA ZA LEGENDARNE PRZEDMIOTY 4% przebicia pancerza ⇒ 4% przebicia pancerza i 5 jedn. prędkości ruchu (to samo dotyczy Syzygium, mistrzowskiego przedmiotu Ornna)

6693_Assassin_T4_ProwlersClaw.png?disposition=inline  SZPON CIEMNEGO TYPA

MITYCZNA BIERNA PREMIA ZA LEGENDARNE PRZEDMIOTY: 5 pkt. destrukcji ⇒ 5 pkt. destrukcji i 5 jedn. prędkości ruchu (to samo dotyczy Szpona Piaskowej Dzierżby, mistrzowskiego przedmiotu Ornna)

NAGRODY ZA CELE;

 Aktualizujemy nagrody za cele, by sprawiedliwiej nagradzały graczy niezależnie od tego, czy są na prowadzeniu czy nie.

Gdy stworzyliśmy nagrody za cele, naszym zamiarem było umożliwienie powrotu do gry drużynie pozostającej w tyle. Miało to być trudne, ale nie niewykonalne. Jednak w przypadkach, gdy dana drużyna jest tylko ociupinkę do tyłu i uda jej się zdobyć nagrody za cele, zostaje katapultowana na prowadzenie. Chcemy, by zmiany te wyrównały szanse obu drużyn. 

CZAS TRWANIA NAGRODY: 5 sek. ⇒ 60 sek.

NOWOŚĆ: DAWAJ KASĘ Cele będą się teraz dezaktywowały nieco wcześniej, jeśli przegrywająca drużyna zmniejszy przewagę wroga.

NOWOŚĆ: HEJ! Zdobycie nagrody za cel, podczas gdy cele są aktywne, teraz anuluje wszystkie inne nagrody za cele na mapie (dopóki nagrody nie zostaną ponownie aktywowane ze względu na dużą przewagę).

NOWOŚĆ: CHOMIKOWANIE Bohaterowie, którzy mają efekty bierne pozwalające im kumulować złoto, tacy jak Draven czy Gangplank, a także runy, takie jak Łowca Skarbów, nie wliczają się już do łącznego złota drużyny podczas obliczania nagród za cele.

ZAKTUALIZOWANO: ILE WARTY JEST SMOK Sposób, w jaki smoki i wieże są wliczane w kalkulacjach nagród za cele, został zaktualizowany. Teraz bardziej spełnia oczekiwania graczy co do ich wartości.

WIZJA;

 Obecnie, jeśli gracz doskoczy lub mignie w potwora z dżungli lub w zasięg widoczności totemu, istnieje bardzo krótkie opóźnienie, zanim ten gracz uzyska ich wizję. Prowadzi to do frustrujących chwil, więc wprowadzamy zmiany, aby widoczność była zyskiwana natychmiastowo. (Z drugiej strony utrata widoczności potworów i totemów wciąż będzie miała niewielkie opóźnienie). 

TERAZ MNIE WIDZISZ Wszystkie potwory z dżungli i totemy będą natychmiastowo widoczne, nawet po doskoczeniu lub mignięciu w zasięg widoczności.

TRYBY GRY;

 Superksięga Czarów powraca, ale tym razem z motywem Czarodziejek Gwiazd. Ta wersja Superksięgi będzie zawierać stwory Czarodziejek Gwiazd i Ahri w roli komentatorki!

Wprowadziliśmy również inne aktualizacje w tym trybie gry, niezwiązane z Czarodziejkami Gwiazd: 

Gracze mogą teraz wybierać spośród czterech superumiejętności, a nie trzech.

Pula superumiejętności została rozbudowana o nowe.

Wszystkie smoki ze standardowego Summoner’s Rift znalazły się w Superksiędze Czarów.

CLASH WYSP CIENIA

 Tworzenie drużyn na drugi weekend wydarzenia Clash Wysp Cienia rozpoczyna się 18 lipca, a turnieje odbędą się 23 i 24 lipca! 

RYWALIZACJA;

 Dodano zachowanie rangi podczas zmiany regionu. W przypadku przeniesienia konta do innego regionu i z powrotem w ciągu 2 tygodni ranga konta w pierwotnym regionie zostanie przywrócona do oryginalnego stanu w momencie zmiany regionu. Ma to na celu wyeliminowanie pewnych nadużyć związanych ze zmianą regionu. Oznacza to również, że gracze nie będą musieli od nowa wspinać się po drabince rankingowej, jeśli zabiorą swoje konto League na wakacje. 

NAPRAWIONE BŁĘDY I DROBNE ZMIANY;

Drobne zmiany;

Kayle teraz zwiększa odrobinę swoje rozmiary, gdy osiągnie 11. poziom.

Bel’Veth jest teraz nieco mniejsza w swojej prawdziwej postaci.

Pasek zasobów Bel’Veth został zaktualizowany, by wskazywać czas trwania jej prawdziwej postaci.

Śledzenie leczenia Chłeptacza Posoki uwzględnia teraz leczenie ze wszystkich trafionych celów, a nie tylko raz na użycie.

Czarny Tasak wyświetla teraz dodatkowe obrażenia wywołane jego efektem biernym osłabienia pancerza.

Glewia Umbry wyświetla teraz dodatkowe obrażenia wywołane jej efektem biernym osłabienia pancerza.

Stan uśpienia EDG Zoe jest teraz bardziej widoczny, szczególnie w rzece.

Naprawione błędy;

Naprawiono błąd, w wyniku którego wskaźnik opóźnienia w grze pokazywał opóźnienie sieci o 7 ms wyższe niż rzeczywiste opóźnienie dla wszystkich graczy.

Naprawiono błąd, w wyniku którego długość i szerokość Q Pantheona zostały cofnięte do stanu sprzed patcha 12.7.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Pusklęta Bel’Veth walczące na dystans nie otrzymywały wzmocnienia Barona.

Naprawiono błąd, w wyniku którego koralowce Pustki Bel’Veth mogły tworzyć się wewnątrz R — Wymiaru Śmierci Mordekaisera, jeśli wróg został zabity poza Wymiarem, ale na tym samym obszarze.

Naprawiono błąd, w wyniku którego E — Dziki Pęd Samiry resetował się po zabiciu wrogiego klona.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Ornn mógł natychmiast ponownie użyć Zewu Boga Kuźni, jeśli został on wcześniej rzucony w kierunku sojusznika.

Naprawiono błąd, w wyniku którego seria stworów umiejętności biernej Dravena resetowała się, jeśli jego wspierający wykończył stwora za pomocą Łupów Wojennych Reliktowej Tarczy lub Stalowych Naramienników.

Naprawiono błąd, w wyniku którego odbijające się ataki W — Rykoszetu Sivir zadawały 0 pkt. obrażeń roślinom Zyry.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Volibear mógł przenikać przez bramę odrodzenia po czerwonej stronie za pomocą swojego E — Rozszczepiacza Niebios.

Naprawiono błąd, w wyniku którego wskaźnik dodatkowych obrażeń Płomienia Cienia wyświetlał nieprawidłową wartość.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Kayn zyskiwał postępy w przemianie dzięki dodatkowym obrażeniom Pierwszego Uderzenia.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Sadzonki E — Rzutu Sadzonką Maokaia mogły zadawać obrażenia przez tarcze magii.

Naprawiono błąd, w wyniku którego klon R — Halucynacji Shaco nie mógł aktywować efektu Zmory Licza.

Naprawiono błąd, w wyniku którego wskaźnik leczenia Chłeptacza Posoki śledził jedynie obrażenia zadane przez rzucane umiejętności, a nie całkowite obrażenia.

Naprawiono błąd, w wyniku którego ikony Władcy Mgły i Ścieżki Przerażenia Viego nie pojawiały się po wejściu w Czarną Mgłę.

Naprawiono błąd, w wyniku którego animacje Rell na chwilę zatrzymywały się po użyciu E — Przyciągnij i Odstrasz.

Naprawiono błąd, w wyniku którego pasek postępów Ornna podczas używania jego umiejętności biernej — Żywej Kuźni wyświetlał błędne nazwy umiejętności.

Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli użyć sygnału na Kadłubołamaczu i otrzymać wiadomość „Poluję w samotności”, jeśli Yuumi była do nich przywiązana. Tak, Yuumi liczy się jako bohater.

Naprawiono błąd, w wyniku którego dodatkowy pancerz i odporność na magię Kadłubołamacza znikały natychmiast, zamiast po 3 sekundach, gdy podczas samotnych łowów sojusznicy podeszli za blisko.

Naprawiono błąd, w wyniku którego wybór odłamków nie pojawiał się po najechaniu kursorem na ikonkę w panelu run.

Naprawiono błąd, w wyniku którego ikony wzmocnień aury (np. umiejętność bierna Skarnera lub E Viego) cały czas odświeżały się na pasku wzmocnienia.

Naprawiono błąd, w wyniku którego umiejętność bierna — Potępienie Thresha pojawiało się na jego pasku wzmocnień jako efekt tymczasowy.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Q — Transfuzja Vladimira pojawiała się na jego pasku wzmocnień jako efekt tymczasowy.

Naprawiono błąd, w wyniku którego opis R — Stokrotki! Iverna pokazywał błędne wartości.

Naprawiono błąd, w wyniku którego martwi gracze nie mogli użyć Łańcuchów Zguby.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Łańcuchy Zguby ujawniały użytkownika podczas użycia.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Pierwsze Uderzenie ujawniało swojego użytkownika po aktywacji runy.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Nawałnica Luden ujawniała swojego użytkownika po aktywacji.

Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty dźwiękowe wzmocnienia prędkości ruchu Wędrującego Kraba nie pasowały do czasu trwania wzmocnienia.

Naprawiono błąd, w wyniku którego wskaźnik leczenia Chłeptacza Posoki był niższy niż powinien w przypadku trafienia więcej niż jednego bohatera.

Naprawiono błąd, w wyniku którego wyłączenie wszystkich dźwięków w grze nie było zachowywane w następnych grach.

Naprawiono błąd, w wyniku którego Łowca Skarbów był niepoprawnie naliczany na ekranie podsumowania rozgrywki.

NADCHODZĄCE SKÓRKI I BARWY;

Czarodziej Gwiazd Ekko

star-guardian-ekko.jpg?disposition=inline

Czarodziej Gwiazd Ekko (Prestiżowa edycja)

prestige-star-guardian-ekko.jpg?disposition=inline

Czarodziejka Gwiazd Kai'Sa

star-guardian-kai-sa.jpg?disposition=inline

Czarodziejka Gwiazd Nilah

star-guardian-nilah.jpg?disposition=inline

Czarodziejka Gwiazd Sona

star-guardian-sona.jpg?disposition=inline

Nemezis Gwiazd Fiddlesticks

star-nemesis-fiddlesticks.png?disposition=inline

 

 

Źródło: KLIK

  • Lubię To! 2

"A ja dzisiaj już nie usnę, bo nie ma Cię tutaj"

eloelosygnatura.png.ce4a9049350d3204ce8a615cf25fe838.png.370d80c95910ce247db0750f562f393d.png

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Warunki użytkowania