Skocz do zawartości
★ [FORUM] MISS/MISTER GAMEFUTURE EDYCJA JESIEŃ - ZAPISY ★ ×
✦ [EVENT] Kurka Wodna - przypomnij sobie jak się grało ze znajomymi! ✦ ×

Regulamin

I. Definicje

  1. Forum     - serwis internetowy dostępny pod adresem GameFuture.pl, umożliwiający wymianę treści i komunikację pomiędzy użytkownikami.
  2. Administrator - osoba lub osoby zarządzające forum, posiadające najwyższe uprawnienia, odpowiedzialne za jego prawidłowe funkcjonowanie.
  3. Moderator - osoba posiadająca uprawnienia do nadzorowania porządku na forum i egzekwowania przestrzegania regulaminu.
  4. Użytkownik - każda osoba fizyczna posiadająca konto na forum.
  5. Konto - zbiór danych identyfikujących użytkownika w systemie forum.
  6. Post - każda treść opublikowana przez użytkownika na forum, w tym temat, odpowiedź, wiadomość, załącznik, link, grafika lub inna forma wypowiedzi.
  7. Avatar - obrazek reprezentujący użytkownika na forum.
  8. Sygnatura - treść (tekst, grafika lub linki) umieszczona pod postami użytkownika.
  9. Spam - publikowanie treści niemających związku z tematem, powielanie tych samych wiadomości lub wrzucanie treści mających charakter wyłącznie reklamowy.
  10. Flood - nadmierne i bezcelowe publikowanie dużej liczby wiadomości w krótkim czasie, powodujące zaśmiecanie forum.
  11. Reklama - treści mające na celu promowanie produktów, usług lub stron internetowych bez zgody administracji.
  12. Reflink (link referencyjny) - link, którego kliknięcie przynosi użytkownikowi korzyść finansową lub niefinansową.
  13. Trollowanie - celowe prowokowanie konfliktów, sporów lub wywoływanie negatywnych emocji wśród użytkowników.
  14. WARN (ostrzeżenie) - oficjalna sankcja nakładana na użytkownika w przypadku naruszenia regulaminu.
  15. Ban - czasowa lub stała blokada konta użytkownika.
  16. Bug (błąd) - niezamierzona luka lub usterka w działaniu forum, którą użytkownik może zauważyć.

 

II. Postanowienia ogólne

  1. Rejestrując się na forum, użytkownik akceptuje niniejszy regulamin.
  2. Forum jest przestrzenią publiczną - obowiązuje kultura wypowiedzi, wzajemny szacunek i zasady języka polskiego.
  3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania.
  4. Sprawy nieujęte regulaminem rozstrzyga administracja.
  5. W przypadku wątpliwości interpretacyjnych znaczenie poszczególnych zapisów określa administracja.

 

III. Zasady korzystania z forum

  1. Zabrania się:
    • publikowania treści niezgodnych z prawem,
    • treści pornograficznych, faszystowskich, propagujących nienawiść,
    • nadużywania wulgaryzmów,
    • obrażania innych użytkowników,
    • trollowania i prowokowania konfliktów,
    • publikowania wirusów, złośliwego oprogramowania, skryptów szkodliwych - skutkuje to natychmiastowym banem,
    • wykorzystywania błędów technicznych forum (bugów),
    • szerzenia demagogii w jakiejkolwiek formie
  2. Reklamowanie produktów, usług, stron internetowych, reflinków i linków sponsorowanych jest dozwolone wyłącznie w działach przeznaczonych przez administrację.
  3. Nick użytkownika nie może być obraźliwy, wulgarny ani reklamować innych serwisów.
  4. Każdy użytkownik jest zobowiązany do korzystania z forum w sposób, który nie narusza dobrego imienia GameFuture.pl.

 

IV. Tematy i posty

  1. Przed założeniem nowego tematu użytkownik powinien upewnić się, że podobny temat nie istnieje (funkcja „szukaj”).
  2. Zabronione jest:
    • spamowanie i floodowanie,
    • pisanie wyłącznie wielkimi literami,
    • nadmierne używanie kolorów i dużych czcionek,
  3. Tytuł tematu musi jasno odzwierciedlać jego treść.
  4. W przypadku dopisania treści do swojego posta należy użyć opcji edytuj zamiast tworzenia kolejnego wpisu.
  5. Cytowanie wypowiedzi innych użytkowników powinno być uzupełnione własnym komentarzem lub opinią.
  6. Moderatorzy i administratorzy mają prawo edytować, przenosić lub usuwać treści naruszające regulamin.

 

V. Konta użytkowników

  1. Każdy użytkownik może posiadać wyłącznie jedno konto. Multikonta będą blokowane.
  2. Użytkownik odpowiada za treści publikowane ze swojego konta.
    • Publikując treści na forum (posty, komentarze, załączniki, grafiki, linki i inne formy wypowiedzi), Użytkownik:
    • Oświadcza, że posiada pełne prawa autorskie do zamieszczanych treści lub odpowiednie uprawnienia do ich publikacji.
    • Udziela Administratorowi nieodpłatnej, nieodwołalnej i nieograniczonej czasowo oraz terytorialnie licencji na korzystanie z tych treści na wszystkich znanych polach eksploatacji, w szczególności:
      • utrwalanie i zwielokrotnianie w dowolnej formie,
      • przechowywanie w pamięci komputera i udostępnianie w sieci Internet,
      • publiczne wyświetlanie, udostępnianie i rozpowszechnianie,
      • modyfikowanie, skracanie, tłumaczenie i łączenie z innymi treściami,
      • wykorzystywanie w materiałach promocyjnych i marketingowych forum.
    • Użytkownik zachowuje prawa osobiste do utworu (w tym prawo do autorstwa), jednak zobowiązuje się nie wykonywać ich w sposób, który utrudniałby korzystanie z treści przez Administratora.
    • Administrator jest uprawniony do udzielania sublicencji osobom trzecim w zakresie nabytej licencji.
  3. Użytkownik ma prawo wiedzieć, za co otrzymał ostrzeżenie lub karę.

 

VI. Avatar i sygnatura

  1. Sygnatura nie może być większa niż 600x250 px lub zawierać więcej niż trzy wiersze tekstu.
  2. Dozwolone są maksymalnie dwa linki w sygnaturze.
  3. Avatar i sygnatura nie mogą zawierać treści: pornograficznych, obraźliwych, reklamowych, wywołujących epilepsję, cudzych zdjęć ani treści ośmieszających innych.
  4. Zabrania się stosowania czerwonych i zielonych napisów w sygnaturze.

 

VII. Administracja

  1. Administratorzy i moderatorzy nadzorują porządek na forum i mają prawo edytować, przenosić lub usuwać treści naruszające regulamin.
  2. Administrator może wprowadzać zmiany w regulaminie w dowolnym momencie.
  3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników.
  4. Administrator ma prawo zablokować konto użytkownika w przypadku poważnego naruszenia regulaminu.
  5. Skargi na decyzje administracji należy składać w wyznaczonym dziale, zgodnie z ustalonym wzorcem.

 

VIII. Sankcje

  1. Za złamanie regulaminu użytkownik może otrzymać:
    • ostrzeżenie (WARN),
    • czasową blokadę konta (ban czasowy),
    • permanentną blokadę konta (ban stały).
    • zmianę wartości punktów lub ich całkowite wyzerowanie
    • zmianę ilości reputacji lub ich całkowite wyzerowanie
  2. W przypadku bana użytkownik ma prawo do złożenia odwołania w ciągu 48 godzin.
  3. Skarga na użytkownika lub administratora musi zawierać dowody - w przypadku ich braku użytkownik ma 24h na ich dostarczenie.

 

IX. Bezpieczeństwo

  1. Użytkownik zobowiązany jest do:
    • Ochrony swojego konta poprzez stosowanie silnego hasła i nieudostępniania go osobom trzecim.
    • Nieudostępniania danych osobowych innych użytkowników bez ich wyraźnej zgody.
    • Niezamieszczania linków prowadzących do treści złośliwych, wirusów lub prób wyłudzeń (phishing).
    • Niepodszywania się pod innych użytkowników, moderatorów czy administratorów.
    • Zgłaszania wszelkich podejrzanych treści lub zachowań administracji.
  2. Naruszenie zasad bezpieczeństwa może skutkować natychmiastową blokadą konta.

 

X. Odpowiedzialność

  1. Każdy użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za treści, które publikuje, w tym za ewentualne naruszenie praw osób trzecich.
  2. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za:
    • treści publikowane przez użytkowników,
    • skutki korzystania z treści lub informacji zamieszczonych na forum,
    • szkody powstałe w wyniku przerw technicznych, awarii czy utraty danych,
    • działania użytkowników poza forum (np. prywatne transakcje, kontakty czy umowy).
  3. Administracja nie jest stroną w sporach pomiędzy użytkownikami oraz nie prowadzi w ich imieniu postępowań prawnych.
  4. Forum funkcjonuje w modelu „tak jak jest” (as is) - korzystanie z niego odbywa się na własne ryzyko użytkownika.

 

XI. Zmiany regulaminu

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym czasie.
  2. O istotnych zmianach regulaminu użytkownicy zostaną poinformowani poprzez ogłoszenie na forum.
  3. Dalsze korzystanie z forum po wprowadzeniu zmian jest równoznaczne z ich akceptacją.

 

XII. Przetwarzanie danych

  1. Zasady gromadzenia, przetwarzania i ochrony danych osobowych oraz plików cookies określa Polityka Prywatności dostępna na stronie Forum.
  2. Rejestrując konto, Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z Polityką Prywatności i akceptuje jej treść.

 

Ostatnia edycja: 18.09.2025

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania